گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

ی نامه از طرف خدا

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۴۲ ب.ظ


)سوگند به روز وقتی نور می گیرد و یه شب وقتی آرام می گیرد که نه تو را رها کرده


ام و نه با تو دشمنی کرده ام (ضحی1-2)

۲)افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را که مرا به سخره گرفتی(یس30)

۳)و هیچ پیامی از پیام هایم به تو مرسید مگر از آن روی گردانیدی(انعام4)

۴)وبا خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام (انبیا87)

۵)و مرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت دار(یونس24)

۶)و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری (حج73)

۷)پس چون مشکلات از بالا و پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرو رفتند و تمام وجودت

لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باور میکنی

اما به من گمان بردی چه گمان هایی.(احزاب10)

۸)تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من باز گردی، که من مهربانترینم در بازگشتن.(توبه118)

۹)وقتی در تاریکی ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من می مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی(انعام63-64)

۱۰) این عادت دیرینه ات بوده است هرگاه خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی و هر وقت سختی به تو رسید از من ناامید شده ای.(اسرا83)

۱۱)آیا من برنداشتم از دوشت باری را که پشتت را می شکست؟(شرح3-2)

۱۲)غیر از من چه کسی برایت خدایی کرده است؟(اعراف59) پس کجا میروی؟(تکویر26)

۱۳) پس از این سخن دیگر به کدام سخن می خواهی ایمان بیاوری؟(مرسلات50)

۱۴)چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که میبینی خودت را بگیری؟(انفطار6)

۱۵)مرا به یاد می آوری؟ من همانم که باد ها را می فرستم تا ابر ها را در آسمان پهن کنند و ابر ها را پاره پاره به هم فشرده می کنم تا قطره های باران از خلال آن ها بیرون آید و به خواست من به تو اصابت کنند تا تو فقط لبخند بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی تو را پوشانده بود(روم48)


۱۶)من همانم که می دانم در روز روحت چه جراحت هایی برمی دارد، و در شب روحت را در خواب به تمامی باز می ستانم تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم وتا مرگت که به سویم برگردی به این کار ادامه می دهم.(انعام60)

۱۷)من همانم که وقتی می ترسی به تو امنیت می دهم(قریش3)

۱۸)برگرد مطمئن برگرد، تا یک بار دیگر باهم باشیم (فجر28-29)

۱۹)تا یک بار دیگه دوس داشتن همدیگر را تجربه کنیم.(مائده54)

پانوشت:

۱ چه قدر کم میگذاریم در حق کسی که ما را آفرید....

۲ برایمان نامه میدهد...میگوید برگرد ما که میخوانیم و باز هم نقطه سر خط ایم.

۳ وای بر حال آنان که حتی نمیخوانند.کتاب عشق را...

۴ خدایا مارا در راه خودت ثابت قدم بفرما
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
سیده سما

نظرات  (۱)

***سلام همسنگری...
بعد از چندین روز تلاش...
الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
فعالیت خودش رو شروع کرده...
..در انتظار شما...***
+ یازهرا(سلام الله علیها)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی