گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

جنگی که هست

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ


۱) بچه که بودم ..خوشحال بودم که جنگ نیست تو کشورم..آرامش..صلح(واژه ای که دوستش دارم).

۲)بزرگ تر شدم .و فکر کردم اگه ی بار دیگه جنگ میشد تو کشورم..چه میشد؟

۳)بزرگ تر شدم .و خودمو تو ی جنگ بزرگ تر دیدم...سربازاش مخفی بودن...منافق بودن...در حین اینکه فکر میکردیم دوست مان هستند از پشت خنجر هاشونو می کشیدند.

۴)فکر میکنم جنگی که توش جسم نابود بشه بدتر بود یا روح؟در حالی که جسم فانی و روح باقی هست؟"کُلُّ مَنْ عَلَیْها فانٍ"

۵)جنگ که هست سخت تره.شکننده تره..

۶)مواظب خودمون باشیم تا مغلوب نشیم...خیلی ساده ست. ی فیلم. ی عکس..ی نوشته..(اثر وضعی گناه از بین نمی ره).

۷)مراقب فکرمون باشیم...که میشه کردارمون...و بجنگیم سرسخت..

۸)شهیدی میگفت"خواهرم سیاهی چادر تو کوبنده تر از سرخی خون من است"اعتماد کنیم و بجنگیم..

افسران - میرویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم...

پانوشت:

۱ بی حجابی سرباز جبهه ی مقابله....ولی چون خودی هستند .نباید یورش برد باید نرم عمل کرد.ملایم بود..و امر به معروف کرد..و نهی از منکر.

۲ خدایا توفیق بودن در جبهه ی حق را به تمام انهایی که میخواند عنایت کن.

۳ ما چه طور باید انتقام سیلی زهرا را بگیریم؟

۴ جذب حداکثری و دفع حداقلی.....

۵ التماس دعا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
سیده سما

نظرات  (۲)

۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۷ الیس الله بکاف عبده..
کاش از ته دل به این درک برسیم: "الیس الله بکاف عبده"
مخاطب: خودم
پاسخ:
تذکر خوبی بود برای من.ممنونم که به یاد آوردید تمام چیزی که باید به یادم باشد و نیست.!
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۷ الیس الله بکاف عبده..
اینکه حفظی نیست.. اینم عمل کردنیه..
پاسخ:
بله درست می فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی