گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

حدیث قدسی

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ

1 هر کس مرا بجوید مرا می یابد

2 هر کس مرا یافت مرا میشناسد

3 و هر کس مرا شناخت مرا دوست میدارد

4  وهر کس مرا دوست بدارد عاشق من میشود

5 و هرکس عاشق من بشود من نیز عاشق او میشوم

6 و هر کس که من عاشق او میشوم .او را میکشم(شهید میکنم)

7  و هر کس را که من بکشم خون بها و دیه اش را میدهم

8  و هر کس خون بها و دیه بر او واجب است.من خود خون بها و دیه ی او هستم.

پانوشت:

1  دلم میگیرد اینجا زیادی سرد است....

2   خوش به حال تقوا پیشه کننده گان و خوش به حال عاشقان

3   از دوستان سر زده  بودند و این جمله رو از مجله ی اشراق  از زبان شهید بهشتی نقل کرده بودند که بسیار خوشامد بود(اگر در نهایت کارامون به شهادت نرسه باید بدونیم که راه رو اشتباه طی کردیم ومی کنیم )

4 اللهم الرزقنا توفیق الشهاده

5   آن کس که تو را شناخت  جان را چه کند 

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو  جهانش بخشی

دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند

6 التماس دعا دوستان

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۰
سیده سما

نظرات  (۱۱)

شهادت تنها مزد خوبان است..
پاسخ:
       اگر در نهایت کارامون به شهادت نرسه باید بدونیم که راه رو اشتباه طی کردیم ومی کنیم

بله شهادت تنها مزد انهاست
آن کس که تو را شناخت  جان را چه کند 

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو  جهانش بخشی

دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند


..............

چقد خوب اوضاع این روزای ما رو وصف کردی..انشالله همه مون عاقبت به خیر بشیم

التماس دعا سیده عزیزم



پاسخ:

ممنونم سمیه جان.

محتاج دعاییم.

سلام ارزو دارم خوب باشی ....این کامنتت به قول خودت بهترینشه من که خیلی خوشم اومد ...مخصوصا اون متنی که با قرمز مشخص کردی عالی بود...با ارزوی موفقیت بیش از پیش برای شما....؟؟؟؟؟ 
پاسخ:

ممنونم گمنام آشنا...

 

سلام
...و می گویند شهید دوست دارد زنده شود !!! دوست دارد زنده شود ! نه یکبار ،نه ده بار، نه صدبار، بلکه هزاران بار زنده شود!...برای اینکه بازهم شهید شود!چه لذتی دارد شهادت "اللهم ارزقنی"
فقط یکبار فرصت مرگ داریم آن را قدر بدانیم و نگذاریم غیر از شهادت باشد.
پاسخ:

       مثل همیشه عمیق و زیبا.

ممنون ازتون.

با این وضع و اوضامون میشه جواب اینا رو داد
پاسخ:

میشه؟

نمیشه؟

نمیدونم

نماز اول وقت و ترک دروغ و تهمت
پاسخ:
متشکرم


اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

عالی بود آبجی.. شدیدا التماس دعا دارم..
پاسخ:
ما بیشتر التماس دعا داریم اجی
با سلام
 کمی دیگر وهمین امشب مهمانید به 

*باران وبوتراب*خواندنی وچشیدنی است... 

تقدیم به  شما که از عاشقان حضرتش هستید

یا علی
پاسخ:
سلام
می اییم
اللهم ارزقنا
پاسخ:

توفیق الشهاده

و بعد النعصیت

و صدق النیت

شهید باقری:

اگر شهید نشویم هیچ پاسخی نداریم که به خدا بدهیم.

.

.

.

ما رو میگه ها!

ع

ی

د

ت

و

ن

 

م

ب

ا

ر

ک
پاسخ:
عید بر شما وفاداران به غدیر مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی