گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

درها ی امید

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ق.ظ


درها را باز گذاشته ام.

نه تو میآیی.

نه من میتوانم درها را ببندم.

 

 

 

پانوشت:

صفر نوشت:نه تو میآیی .نه من خودم را به تو می رسانم...

1 اللهم عجل الولیک الفرج

2   امام زمان (ارواحنا فداه )به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود :آقا جان قربانتان بشوم.چرا با اینکه همه دعای فرج را میخوانیم شما نمی آیید.ایشان فرمودند:شما دعای سلامتی من  (یعنی اللهم کن الولیک.....)را میخوانید شما باید دعای (اللهم عظم بلاء )را بسیار بخوانید.

3   چندروز پیش نمایشگاه دفاع مقدس رفته بودم..که ی جمله رو بزرگ نوشته بود خیلی خوشم اومد(جنگ نرم  تفنگ نمیخواهد.چادر میخواهد)امیدوارم با سلاح بیرون بروند  سربازان!

4   التماس دعا دارم مثل همیشه (ز امام صادق نقل شده..همیشه با زبانی دعا کنید که گناه نکرده باشد .از حضرت میپرسند.مگه میشه ما همه گناه کرده ایم.ایشان در پاسخ میفرمایند پس از کسی بخواهید برایتان دعا کند چون او در قالب شما گناهی انجامم نداده...

5 التماس دعا ی خیر دوستان

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۸
سیده سما

نظرات  (۱۷)

۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۲:۱۳ محمدمسعود رحمانی
ممنون سر زدید
ممنون میشم منو لینک کنید!!!
پاسخ:

لینک خواهید شد
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۵:۴۵ گرفتِ یار

آثار دعا برای دیگران:

خدا به عدد همه مومنان برای او سه چیز در نظر می گیرد؛ برایش حسنه می نویسد، از گناهش می کاهد و بر مقامش می افزاید.

پس: التماس دعا

مؤید باشید.

پاسخ:
سلام
سپاس از نوشته و حظورتان
دعای دوست در حق دوست مستجاب است...
التماس امید ...سیده سما عزیز...
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
التماس امید
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۶ محمدمسعود رحمانی
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
       سپاس
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۳ کربلایی110
موفق باشید
پاسخ:
متشکرم...
سلام

آزادی است...

http://zareh.blog.ir/post/120

یا علی
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ سید گمنام
به ما نیامده، آمدنت..!
پاسخ:
...
سلام خسته نباشید

برادر مارو با نام ثبت نام زائرین شهدا نوروز93 لینک نمایید
و ما رو خبر کنید و نامتان رو بگید ک لینکتون کنیم
خیلی ممنون
09100595616

سلام.

احوال شما؟

چه عکس خشنگی!

اون صلاح(سلاح) رو درستش کن آبجی.

دیدی! اگه اون موقع که بچه بودیم بجای دعای سلامتی، عزم البلا یادمون داده بودن الان داشتیم با رجعت کنندگان زندگی شیرینی رو تجربه میکردیم!!

والا!

پاسخ:
سلام
چشم درستش میکنم:-)
پس سعی کنیم از این به بعد دعای فرج بخوانیم
آفرین خیلی قشنگ بود
خوشم اومد
پاسخ:
متشکرم
سلام
سلام

خسته نباشید خدا قوت . . . .

اگه قابل دونستید به آلونکمون سر بزنید و لینکمون کنید 

ممنون

www.aloonak.blog.ir
عزیزِ ِجان!ای باقی مانده ی خدا برای بشر!!!
می ترسم  وقتی به تو برسم  که مرا  می برند!!!
بیمار دیدن توأم  طبیب!
پاسخ:

       گر طبیبانه بیایی به سر بالینم

به دو عالم ندهم لذت بیماری را

۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
احسنت.


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

پاسخ:

سلام.

متشکرم

سلام
بدون شرح7....

یا علی

آن که آید ز دست دل به امان
و آنکه آید ز دست جان به ستوه
گاه , سر مینهد به سینه ی دشت
گاه , رو میکند به دامن کوه
تا زند در پناه تنهائی ,
دست در دامن شکیبائی
غافل از این بود که تنهایی ,
سر نهادن به کوه و صحرا نیست
با طبیعت نشستنش هوس است !
چون نکو بنگرند تنها نیست
ای دل من بسان شمع بسوز !
باز , (( تنها میان جمع )) , بسوز !

پاسخ:
من در میان جمع و دلم جای دیگر است..
ممنون دوست خوبم بابت شعر زیباست..
درود
خیلی وبلاگتون رو دوست دارم.
یه حس خوبی بهم دست داد وقتی دیدمش
انگار خیلی ساله که می شناسمت
و نوشته هات واسم غریبه نیستن
انگار خودمم توی آینه
اولین باریه که همچین حسی دارم
ازت ممنونم رفیق
پاسخ:
سلام
متشکرم صدیقه جان
شما لطف دارید به گیومه ی ما.
و سپاس بابت حظور.
و عید نیز مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی