گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

من دلم تنگ نگاهی نگران است هنوز

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ب.ظ
شعر من در پس اندوه زمان است هنوز
من دلم تنگ نگاهی نگران است هنوز
موج ها بر سر سکوی دعا می رقصند
من دلم تنگ دعای سحران است هنوز
عشق ها در پس پستوی حقیقت خوابند
من دلم حسرت یک عشق جوان است هنوز
خواب ها بر سر صد راهی دل گریانند
من دلم بر در خوابی گذران است هنوز
در زمینی که به خشکی خزان میبازد
من دلم روشن از آن ابر نهان است هنوز
اشک ها بر درچشمان صدا می لغزند
من دلم موج سر آشوب زمان است هنوز
شعر من در پس پیوست زمان می میرد
من دلم بر در آب خضران است هنوز
(سیده سما)



پانوشت:
1) ی بیتی که به طور اتفاقی بعد از چند ماه بر ذهن من جاری شده این روزها اینه:
(و این زندگانی فانی. به افسوس بسیار فردا نیارزد ) کاش همیشه و تا اخر عمرم این بیت رو فراموش نکنم.آرامش قشنگی داخل این بیت هست...
2)دل مرده ام قبول ولی ای مسیح من یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن...
3)التماس دعا
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
سیده سما

نظرات  (۱۷)

سلام
خیلی پیشرفت کردی به صورت زیاد
فقط اون بیت آخر آب خضران یعنی چی ؟


پاسخ:
سلام.
پیشرفت که فکر نکنم.... قالب شعری عوض شده آقای مجیر.
منظورم اب خضر (جاودانه )هست.که  تحریف کردم به طور ناخواسته..چون خضر +ان
و با فتحه بر رو خ و ض هست..که ترکیب درستی نیست ولی خوب گزینه ی بهتری نداشتم..

سلام

با مطلبی به روز هستم بزرگوار

خواستم بهتون خبر بدم

در مورد مطلبتون هم واقعا دست مریزاد

خیر ببینید انشاالله

پاسخ:
سلام.
متشکرم بانو،
حتما..
و تشکر از لطفت

سلام عزیزم

دیشب یکی بهم پیام خصوصی داد و ازم آدرس نوای وبلاگم رو خواست

اسمش نمیدونم افتاد یا من پاک کردم اون کامنتش رو اسم نداشت...

خلاصه تو وبم با عنوان این مطلب موقتی است دانلودش رو گذاشتم

خواستم خبر بدم اگه شما بودید سر بزنید و دانلود کنید

و اگه هم شخص دیگه ای بود امیدوارم دوباره سر بزنه و اون پست موقتی رو ببینه

موفق باشی عزیزم

پاسخ:
سلام.
ممنونم...
اون ی نفر من بودم...
و به طور پشت سر هم شش باری گوش دادم.و بعد براتون پیام گذاشتم.
به هر حال ممنون.
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۳ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام
خیلی عالی بود
انشاالله موفق باشید
پاسخ:
سلام
متشکرم از شما.
.
.
.

اطلاعاتی درباره مستند کابوس کرکس ها (ناگفته ای از خط تولید پهپادهای ایرانی و شبیه سازی حمله به ایران)

+
لینک دانلود مستند
پاسخ:
...

سیده جان سلام

خب خداروشکر که شما بودید و پیام رو دیدید

انشاالله هر جا هستین تنتون سالم باشه و دلتون خوش

دوشنبه که شیفت دارم حتما دعاگوتون هشتم عزیز من

التماس دعا دارم و یا علی

که زندگی را نمکی نیست... به جز حب علی ع

پاسخ:

       سلام.

بسیار زیبا بود.باز هم ممنونم.

محتاج دعاییم..

یا علی

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۲۴ مسجود رحمانی
اذفرین خیلی خوب بوود!!
جوابتان داده شد
پاسخ:

      سلام.

متشکرم.

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۴ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
شعرتون زیبا بود ...
ان شاالله امام زمان خریدار شعرتون باشن ..
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
و چه دعای زیبایی کردید..
میشه،؟؟
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۱ چشم چشم دو ابرو
به نظر من تو تعریف کردن از یه شعر خیلی باید ریزبینانه عمل کرد ...

الآن همونقد که باید ریزبینانه عمل کنم میگم که خیلی قشنگ بود ...

:)
پاسخ:
سلام. همون قدر ریزبینانه تشکر میکنم.
سلام خدا قوت ای کاش که امثال این یه بیت شعرهارو تو تابلوهای تبلیغاتی تو سطح شهر بزنن تا بلکه تاثیرش تو جامعه بیشتر بشه
من الله توفیق
پاسخ:
سلام.
ممنونم ولی تعریف تون فراتر از شعر من بود.
لطف دارید شما.
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۵۹ فاطمه مرید زهرا(س)
سلام 
بسییار زیبا
اورین خواهر سما
بروز با مطلب 
impromptu
پاسخ:
سلام.
متشکرم خواهر فاطمه..
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۰ نفیسه ابراهیمی

سلام  سید سمای عزیز.

شعر زیبایی بود لذت بردم.

موفق باشی

پاسخ:
سلام
دوست عزیزم.
ممنونم که سر زدی.

سلام.واقعا جالب بود مطالبتون..ممنون..لینک شدید
پاسخ:
سلام.
متشکرم. 
سلام.ممنون...
تو وب مهدویت لینک شدید..تو وبلاگ خودم هم لینکتون کردم..سپاس
تو بخش جدید صندلی داغ شرکت کنید
پاسخ:
سلام.
ممنونم..
شرکت میکنم حتما.
سلام
شعرتون خوب بود
پاسخ:
سلام.
متشکرم.
واقعا عالی بود بابا باریک ب این همه استعداد.........
پاسخ:
ممنونم..
استعداد کجا بود اخه؟؟
سلام.
احسنت ودرود برشما.
در سایه مولا علی(ع)وزیر چادر بی بی فاطمه(س)پایدار باشید.
"التماس دعا"
"درپناه خدا"
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی