گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

شهادت بها میخواهد نه بهانه..!

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ

بگذار کمی فکر کنم،
اگر هرکداممان در تمام عمرمان فقط یکبار امر به معروف و نهی از منکر کنیم،
میشود 75میلیون امربه معروف و نهی از منکر.
میشود جامعه ی پاک
میشود واجب یاد شده
.
.
.
میشود علی خلیلی
میشود شهادت...

پانوشت:
1) فرازی از نامه شهید علی خلیلی به رهبر انقلاب - پانزده روز قبل از شهادت
(در برابر جانبازی هایی که مدافعان این آب و خاک کرده اند،شـــاهرگ و حنجـــره و روده و معـــده من عددی نیست که بخواهد ناز کند ...)
2) شهید علی خلیلی ثابت کرد شهادت بها میخواهد نه بهانه..!
3)یقین دارم اگر گناه وزن داشت.اگر لباس هایمان را سیاه میکرد...اگر چین و چروک صورتمان را زیاد میکرد.بیشتر حواسمان به آن بود....حال آمکه گناه..قد روح را خمیده.چهره ی بندگی را سیاه.و چین و چروک به پیراهن سعادتمان میاندازد..!
4)دعا کنید از دوران نزدیک باشید نه از نزدیکان دور...(مرحوم سیب وی)
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۹
سیده سما

نظرات  (۲۲)

۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۳۴ مشعر شور و شعور
"ان الله تعالی یرضی لرضی فاطمه(س)..."
میزان دل فاطمه (س) است.
یا حضرت مادر دریاب...

سلام سیده جانم

نوروز و نوسال رو تحنیت و عزای بی بی زهرا س رو تعزیت عرض میکنم خدمتت

عذر تقصیر میخوام از اینکه مدتی سرم شلوغ بود و نتونستم سر بزنم

پست هاتون مثل همیشه کاری و کارا بودند

خیر ببینی انشاالله

برای عاقبت به خیر شدن ها مثل شهید خلیلی دعا کن عزیزم

به روز هم هستم

تشریف فرماییت باعث افتخارمه

یا علی ع و یا زهرا س

پاسخ:
سلام خادمه ی عزیز.
ممنونم از نظر لطفت.
یا علی.
یا زهرا.
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۳ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ایشاالله که بتونیم عامل به راه شهید علی باشیم تا پرچم این راه روی زمین نمونه ...
به عبارتی که شما فرمودید اگه همه دست به کار امر به معروف و نهی از منکر بشیم یه جورایی اینهایی که جری هستند .. حساب کار دستشان می آید ...
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام.
ان شالله
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۱۴ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

چفیه به روز است با "شوقی که زنده تر می شود (2) " ( به مناسبت فیلم سینمایی چ )

 

التماس دعا

پاسخ:
سلام.
ممنونم.
رحمت خدا به صورت کامل شامل حال ایشان شده..
خدامارا رحمت کند...
:,(

۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۲۱ فاطمه مرید زهرا(س)
:(((
خوش بِ حالش
پاسخ:
واقعا..
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۲۱ میلاد علیدوست

سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
موفق وتندرست باشید.
پاسخ:
سلام.
ممنون.
حتما
سلام
وب زیبایی دارید مخصوصا قالبتون واقعا زیبا و چشم نوازه به ما هم سر بزنید و نظر بدید
پاسخ:
سلام.چشم حتما.
سلام.خیلی ممنون که به وبگاه بنده تشریف اوردید.راستش رو بخواهید در نظر داشتم تا با انتخاب این اسم از تمامی گروه هایی که به مبارزه با استبداد بپا می خیزند حمایت کنم و در ضمن  دامول یک واقعیت است.خیلی ممنون
پاسخ:
سلام.
فکر و ایده ی خوبی هست.
ممنون که اشاره کردید.من فکر میکردم افسانه هست.
سلام
ممنونم
از امروز منم یکی از بازدید کننده های وب شما هستم
ممنون که لینکم کردید
منم شما را لینک میکنم
پاسخ:
سلام ممنونم اقای صالحی.
متشکرم.

ممنون که به وبلاگم سر زدید
شما تبادل لینک میکنید؟
من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید
آدرس من :http://masumin.blog.ir


پاسخ:
سلام.
ممنونم.
لینک شدید اقای صادقی..
سلام
ایرادی نداره
اگه اجازه بدید منم از مطالب شما رو نوشت بردارم؟
پاسخ:
سلام.
بله حتما ..هیچ مشکلی نداره.
انجام شد
موقع نمازه 
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
ممنونم.
التماس دعا.
سَلاممم

سآل نو ِ شمام مُبارَک بآارزوی سآلــی پُر از شآدی برا ی شمــا :-*
پاسخ:
سلام.
ممنون بهار بهاری.
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۷ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام دوست عزیز ..................... عیدتان مبارک
با مطلب "بهترین و جذاب ترین امکانات گوگل" در خدمت شما هستم.
لطفا به ما سر بزنید!
موفق و پیروز باشید ................... یــــا عــــلی (ع)
- مدیریت پارسی سمپاد - 
#عرفان اقوامی
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۸ مسجود رحمانی
سلام
هی...
یادش یخیر
رفیق خوبی بود!!!
پاسخ:
سلام.
دوست بودید باهاشون؟
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۱۸ فدیناه بذبح عظیم
اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
پاسخ:
تسلیت.
..سلام علیکم...
از ذوالفقار و نام علی کینه داشتند
یکجا حساب کینه شهر با تو صاف شد!!!
به روزم...
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
تسلیت میگم.
عاقبت همه به خیر انشالله.
سلام
زیبا می‌نویسید...
/
بعد از تاکید رهبری و شهادت ایشون باید شور کار فرهنگی رو بین بچه مذهبی ها راه انداخت.

یازهرا
پاسخ:
سلام.
لطف دارید.
انشالله که این گونه شود.
من یکی که نمیتونم
یکی کج نیگام کنه تا شیش ماه گریه میکنم :ا
پاسخ:
عجب...!
6 ماه گریه؟
کمه که...
علی آقای خلیلی کاری کرد کارستان. یعنی در عمل، به ما دینداری را آموخت. واقعا اگر هرکدام ما وظیفه‌ی ساده‌ی زبانی خود را انجام بدهیم و عبارت «به‌من‌چه» را بکار نبریم، وضعیت این چنین نمیشود که مجرمان احساس کنند میتوانند برای رسیدن به ناموس دیگران، مزاحمان را با قمه بزنند!! اصلا حکمت وجوب زبانی امربه معروف و نهی از منکر همین است که بواسطه‌ی گفتنها و تذکرات مکرر، احساس بدی به مجرمان دست دهد و خود را جمع و جور کنند.
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی