گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

خورشید توس

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

بی تو زندگی ام , آنی مباد...!


گاهی وقتها به مشهدی ها حسودیم میشود..دلتنگ که میشوند چشمانشان در خورشید گره میخورد.


روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

آمدم پاک کنم عشق تو را بد تر شد


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
سیده سما

نظرات  (۳۲)

ان شاءالله آرزو به دل نمونید
پاسخ:
انشالله.
سلام سماجان....
واقعا حسادت ایجاد میشه وقتی بهش فکر میکنیم..
انشالله دیدمون سیمای آقا و حرم ام ابیهارو زیاررت کنه...آمین....یاعلی
پاسخ:
سلام.
بله موضوع حسادت بعضی وقتها جدی میشه.
که باید پشت این مانیتور های سرد فقط عکس ش راببینیم...

پر می زند دلم به هوای زیارتش
هر روز خسته حالترم ، خسته حالتر ...
خود را کبوتر حرمش فرض می کنم
هرگز ندیده ام زخودم خوش خیالتر ...
پاسخ:
ممنون از شعر.

دلم برای دیدنت چه شاعرانه پر زده........

پاسخ:
سلام هانیه جان.
ممنون دوست خوبم.
وایییییییییییییییییییی......
عالی بود................
واقعا گل گفتی
پاسخ:
سلام.
مهدیه جان.
ممنونم.
السلام علیکم یا علی بن موسی الرضا المرتضی...
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۰ مصطفی تبریزی
 السلام علیک یا امام!
 هرکه پیدا کرد در هنگامه ی عالم تو را
 تا تو را دارد چه غم گر دیگران را گم کند
 
 مدتی قبل غزلی روزی حقیر شد که از اینجا : http://eradat.ir/showtext.aspx?id=181 قابل رویت    است.
 این مطلب شما منو یاد زمانی که اندکی لیاقت عنایت حضرت رو داشتم انداخت.

پاسخ:
سلام.
خوشحالم باعث یاد اوری شدم.
کاش ما هم مورد عنایت باشیم...
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

آمدم پاک کنم عشق تو را بد تر شد



۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۲۵ فانوس جزیره ...
السلام علیک یا امام رئوف
بطلب آقا میدانی چند ماه است که نیامده ام ، حسابش را دارم ...



سلام علیکم
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
ممنون از شما.

سلام دوست خوب

بیا حواس تقدیر را پرت کنیم

تو مشغولش کن من یواشکی فاصله هارو بر میدارم

به امید ظهور حضرتش

 

پاسخ:
سلام.
اللهم عجل الولیک الفرج
یا غریب الغربا!
مرا هزار چشم امید است، و هر هزار من تویی....
أدرکنی!
سلام...

چهار سردار...

http://zareh.blog.ir/post/394
یا امام رضا
من با تو زندگی نکنم پیر میشوم
من بی تو از جوانی خود سیر میشوم
اللهم صل علی علی بن موسی الرضاالمرتضی....
سلام علیکم...
به شیعه بودنمان کمی افتخارکنیم وبرای غربت مولایمان کمی غم داشته باشیم.
به روزم.
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
سلام.
ممنونم.

 

اولین تلوزیون اینترنتی جمهوری اسلامی به روایت تصویر:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=13&lid=7074

 

نماهنگ فاطمه ام ابیها با نوای مطیعی:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=5131
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۹ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

طرح "چشمان پاک" در میانه روی ....

 

التماس دعا

حتی اگر تمام درهای دنیا به رویم بسته باشد

مهم نیست. . .

چون در حرم تو همیشه باز است آقا جان . . .

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

ای کاش جارو کشی صحن نصیبم می شد ...
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۵۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها


بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

چفیه با "شوقی که زنده تر می شود (3) " (مداحی های حاج مهدی سلحشور)

 

التماس دعا....

دلم نیومد این شعر رو ننویسم
بین ما مردم ایران نود و نه درصد
عد حاجتمان پنج نباشد، هشت است
کربلایی است دلم در وسط مشهد تو
کسر بر نه شود هفتاد و دو درصد، هشت است

تونستید به من هم سر بزنید
سلام با تاخیر
پاسخ:
سلام
ممنون از شما.شعر عالی ست
سلام
عکس خیلی خیلی خیلی زیباییه
ممنونم
پاسخ:
سلام
ممنونم.. 
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۷ تـــا به تـــا
خداوند حزب الله را برای خونخواهی حسین(ع) و بازکردن راه کربلا برانگیخته است
شهید آوینی
سلام.
به روزیم با مطلب "شهیدی دیگر در راه امر به معروف"

منتظر شما و نظراتتون...

یا علی مدد

التماس دعا
سلام.مهمان صتدلی داغ حاج علی!!!!!!لطفا سوالات خود را بپرسید!
پاسخ:
سلام.
عجب،،،!
منم که سایه نشین وجود مولایم
کنیز خانه غم؛ خاک پای زهرایم
منم که خانـــه به دوش غــم علی هستم
منم که همقدم محنت ولی هستم
منم که شاهد زخم شکسته ابرویم
انیس گریه به یاسِ شکسته پهلویم
منم که در همه جا در تب حسن بودم
منم که شاهد خون لب حسن بودم
منم که جلوه حق را به عین می دیدم
خدای را به جمال حسین می دیدم
منم که بوده دلم صبح و شام با زینب
منم میان همه؛ هم کلام با زینب
منم که سوگ گلستان و باغبان دارم
به سینه زخم غم کربلائیان دارم
منم که ظهر عطش را نمی برم از یاد
چهار لاله بی سر ز من به خاک افتاد
منم که مادر عشق و امید و احساسم
فدای یک سر موی حسین عباسم
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۰ بنت الهدی ........
شبیه مرغک زاری کز آشیانه بیافتد...
جدا ز دامن مادر به دام دانه بیافتد



هوا هوای زیارت
هوا خراسانیست
آخرین بار که دعوت کردند و رفتم وقت تعیین نکردم که کی بازگردم...
هنوز نطلبیده اند و حق دارند. گناهکار کجا و معصوم کجا؟...
عالیست
همیشه عکسها و مطالبی که استفاده میکنید عالی و با کیفیت و با سلیقه اس
مرحبا خدایش
پاسخ:
سلام.
ممنونم از شما.
سلام ....امیدوارم نهایت استفاده رو از این ماه عزیز ببرید..
التماس دعای خیر....

 از خدا پرسیدم : خدایا چطور می توان بهترزندگی کرد؟

خدا جواب داد : گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر،

با اعتماد زمان حال ات را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو،

ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .

شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن .

زندگی شگفت انگیز است فقط اگر بدانید که چطور زندگی کنید .

مهم این نیست که قشنگ باشی ، قشنگ این است که مهم باشی !

حتی برای یک نفر مهم نیست شیر باشی یا آهو مهم این است با تمام

توان شروع به دویدن کنی.

کوچک باش و عاشق ... که عشق می داند آئین بزرگ کردنت را .

بگذارعشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با کسی .

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن .

فرقی نمی کند گودال آب کوچکی باشی یا دریای بیکران ...

زلال که باشی ، آسمان در توست .

اللهم عجل لولیک الفرج
هر دل که شکست راه به جایی دارد
هر اهل دلی قبله نمایی دارد
با آنکه بود قبله ما کعبه ولی ....
ایوان رضا عجب صفایی دارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی