گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

بیقرار...

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ


کجا..؟

کی؟

کدام روز؟

چه شد؟

که یادت از دستم  افتاد...

و حاصلش تمام زمین خوردن هایم است..!

دلم میخواهد آرام صدایت کنم.

(اللهم یا شاهد کل نجوی)

و بگویم: تو خود آرامشی

و من خود خود بیقراری...


پانوشت:

1)متن از من نبود.

2)وقتی غصه دار شدید.برای خودتان و برای همه ی مومنین و مومنات از زنده و مرده ها وآنهایی که بعدا خواهند مرد ،استغفار کنید.غصه دار که میشوید گویا بدن تان چین میخورد و استغفار که میکنید این چین ها باز میشوند.(مرحوم دولایی)

3)اللهم الرزقنا توفیق (توبه).

   

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۱
سیده سما

نظرات  (۲۷)

سلام خواهری
انتخابت عالی بود

اللهم الرزقنا توفیق التوبه...
بسی محتاجیم به دعای خیرتون
خدا قوت آبجی جان

پاسخ:
سلام سعیده جان.
سپاس.

۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۴۹ ₪نگـارنـده ₪
مطلب با احساس و زیبایی بود
پاسخ:
سلام.
متشکرم.
مطلب زیبایی بود
به روزیم
یا علی
به انتظار بگو من هنوز هم هستم
به انتظار بگو من هنوز نشکستم
شنیده ام ز کسی که سوار می آید
مرد انتظار می آید
به نرگسان بگو نو بهار می آید
و من هنوز به لب جاده ها منتظرم
ادرکنی و لا تهلکنی.
سلام، ما منتظریم و دارچین هم به روز است


۲۲ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۵۹ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

 

لا تقنطوا  من رحمة الله...

 

التماس دعا

۲۲ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۰۰ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

بله ان شاء الله زودتر برید و ببینید ...بسیار زیباست

پاسخ:
سلام.
ممنونم.
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۰۸ آلــــــو نــــــک . . .
هـــــــــــــــــــــــو العزیر . . . 

www.aloonak.blog.ir
یکی از علمای ربانی در جواب اینکه چه مطالعاتی داشته باشیم و چه پژوهشی پی بگیریم که برایمان پرفایده تر باشد.فرمودند:

با محوریت قران,انسان را شناسایی کنید.ابتلائات را بر اساس نگاه انسان شناسانه در قرآن بیابید.


فرمودند برای شروع...

با عرض سلام به روزم با حرف دل

امیدوارم با هم فکری و راهنمایی شما

به مطلب جامعی برسیم

یاعلی
با سلام...


http://taknevisi.blog.ir/post/3
 مقام معظم رهبری:
*برای یک ملت، خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب سر و کار نداشته باشند و برای یک فرد، توفیق عظیمی است که با کتاب مأنوس و همواره در حال بهره گیری از آن- یعنی آموختن چیزهای تازه- باشد....*
..................................................................
هیئت مجازی کتاب

http://heyateketab.blog.ir/

.سلام...امیدوارم خوب باشید...
میشه یه فاتحه برای شادی روح استادم بفرستید میخوام آروم تر بخوابه...
پاسخ:
سلام.
خدا رحمت کنه. انشالله حتما.
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۴ خادمه حرم شاه عبدالعظیم ع
سلام علیکم
تمنا میکنم اسم بنده رو تو اد لیست هاتون اگه دارید، تغییر بدید
بنا به دلیلی که در پست ثابتم گذاشتم عذر بنده رو از این اسم بپذیرید و بزارید:
به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد
ممنونم از محبتتون
و التماس دعا دارم
..سلام علیکم..
لطف بفرمایید آپ کردید اطلاع بدید ماشرمنده نشیم...
شیعه دریک دقیقه...نشراین پست بنویسیدبه حساب حضرت علی...
عاقبتتون بخیر.
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۴۶ فانوس جزیره ...
سلام بر بانوی بی بنین ...



سلام علیکم
ایام تسلیت باد / عاقبتتون بخیر
سلام

خیلی خوب بود

:)
پاسخ:
سلام.
مرسی.

التماس دعا از همه بی قراران، دل شکستگان...
پاسخ:
سلام هانیه جان.
خوش اومدی. صفا اوردی.
محتاج دعا خانم معلم.
سلام
عالی بود و تاثیر گذار
ممنونم
پاسخ:
سلام
متشکرم ازتون.
سلام...

قلب....

http://zareh.blog.ir/post/271

دعوت قرآنی....
جــلـیلـی زبــان شـــمـا را نمیفـهمـد،
ســّید محـمّـد خــاتمـی میفـهمیـد کــه...

جــلـیلـی یک دیکــتاتور است..

دست خــودشــان نیســت، حـق دارنـد!
بـاور کــنیـد...

سلام علیکم
تربت بـروز شــد
عاقبتتون ختم بشهادت ان شاءالله..
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۴۷ بنت الهدی ........
خب راستش من هم دلم می خواهد

دلم میخواهد آرام صدایت کنم.

(اللهم یا شاهد کل نجوی)

و بگویم: تو خود آرامشی

و من خود خود بیقراری...


:|


۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۹ آلــــــو نــــــک . . .
الهی و ربی من لی غیرک
تعبیر حاجاقا دولابی اگر به روزهای امروزهایم برسد
انگار دامن چین دار است
یا صخزه های چین دار
یا ابرهای چین واچین
یا ...

 بدا به حال او که حس کند توبه اش تکراری است وخدا خسته است از شنیدن صدای ناله هایش
با سلام...

آبدیده یا آبداده چه تفاوتی با هم دارند؟

http://farsiyad.blog.ir/post/6

ممنون از متن
خیلی خوب بود
هم خودش هم حاشیه ش
پاسخ:
سلام ضحی جان.
ممنونم.
سلام
وبتون عالیه

خیلی خوشم اومد.




پاسخ:
سلام.
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی