گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

...

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ

                  و خدا خواست که یعقوب نبیند یک عمر                 شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
سیده سما

نظرات  (۱۷)

عالی و پر سوز...
پاسخ:
سپاس.
اقا جان
           من اصل انتظار تو را برده ام ز یاد
                    با انتظار های فراوانم از شما...

درمیان کارزاریم انگار...
سلام


زیباست....
سلااااااااااام...
بعد از مدت ها یک وبلاگ استاندارد و بسیار خوب رو دیدم...قالب بسیار زیبا و متناسب با موضوع و همچنین محتوای خوب...
اما چیزی که ورای همه ی این هاست اون روح نهفته توی مطالبه..که ظاهرا بر می
گرده به اون جمله ی معروف هرچه از دل برآید...
دوباره میام و مطالبتون رو می خونم...
و اما...
یک غزل روزی من از نیمه ی شعبان امسال..منتظر نگاه و نظرتون هستم..
قرار ما به رفتن بود...
یا هشت
پاسخ:
سلام.
سپاس از شما.
امیدوارم در حدی که میگید باشه گیومه.
یاران به کوی وصل شما غرق شادی اند.....من دورم از سرای شما غصه میخورم....
عالیه سیده مثل همیشه
التماس دعا از سیده جانم و تمام گیومه ای ها
پاسخ:
سلام هانیه بانو.
خوش اومدی.
ممنون که از گیومه ای ها هم تشکر کردی.
 
    ســـــلام سیده اســـــما جان..
    خوبـــــی خانم..

----------------------------------------------------------------------------------------------

         چه انتظار غریبی....
         تو در میان منتظران هم عزیز من
         چــــه غــــریــــبــــی ..
         عجیب تر آنکه نبودنت شده ..
         عــــــــــاد تـــــــــــ ...!!!!
         چه بی خیال نشستیم ؛
         نه کوششی ...!
         نه وفایی .....!
         فقط نشستیم و گفتیم ..

         خــــــــــدا کـــــــنـــــد کـــــه
                                             بــــــیــــــا یــــــــی .......!!!!


----------------------------------------------------------------------------
 انشاالله بتونیم دل هامون رو لایق میزبانی آقا کنیم...
در پناه حق
التماس دعا..

پاسخ:
سلام هانیه ی عزیز.
ممنون بابت شعر..
محتاج دعا. 
صد بهاران بی تو یک زمستان است...
تمام حجم قفس را شناختیم بس است
بیا به تجربه در اسمان پری بزنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام عذرای عزیز.
ممنون ازت.
+

سلام سیده جان
التماس دعای فراوون
سلام علیکم:
وبلاگ بسیار ارزشی و پر محتوایی دارید
ممنون میشم اگه به ما هم سر بزنید
با مطلبی در مورد صله ی رحم به روزیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برگرفته شده از khademolhosein.blog.ir
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۲ فانوس جزیره
امام زمان (عج) فرمودند :
اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می شوی و اگر طلب کنی می یابی.
(بحارالانوار؛ج ۵۱ ؛ص ۳۳۹)

شهید چمران ره :

 

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

 

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

 

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

 

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.

سلام علیکم 

لینک شدید

یاعلی
پاسخ:
سلام.ممنونم.
سلام علیکم :
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:
» خدا در روز قیامت نسبت به حساب بندگانش به اندازه عقلی که در دنیا به آنها داده است باریک بینی می کند.
(اصول کافی ج 1 /ص 12)
با مطلبی در مورد ارتباط با خالق به روزم
منتظر شما عزیزان هستم
خیلی جالبه
حتما سر بزنید
بیا مهدی بیا جهان پر شد زبیداد ...

سلام
خداقوت
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم.
۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ کنارقدم های جابر...
توى قران خوانده ام...یعقوب یادم داده است
دلبرت وقتى کنارت نیست...کورى بهتر است

حامد عسگرى
پاسخ:
سپاس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی