گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

بی همگان به سر شود

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ق.ظ

شب و روزم گذشت به هزار آرزو
نه رسیدم به خویش، نه رسیدم به او

نه سلامم سلام، نه قیامم قیام
نه نمازم نماز، نه وضویم وضو

دل اگر نشکند به چه ارزد نماز
نه بریز اشک چشم، نه ببر آبرو

نه به جانم شرر، نه به حالم نظر
نه یکی حسب‌حال، نه یکی گفت‌وگو

نه به خود آمدم، نه ز خود می‌روم
نه شدم سربلند، نه شدم سرفرو

همه جا زمزمه است، همه جا همهمه است
همه جا «لاشریک... »، همه جا «وحده... »

نبرد غیر اشک، دل ما را به راه
نکند غیر آه، دل ما را رفو

نشوی تا حزین هله با مِی نشین
هله سر کن غزل، هله تر کن گلو

به سر آمد اجل،نسرودم غزل
همه اش هوی و های،همه اش های و هوی

هله امشب ببر به حبیبم خبر
که غم ش مال من ،که دلم مال او

هله از جان جان،چه نوشتی ؟بخوان!
هله از گوش گران.چه شنیدی ؟بگو!

ببریدم به دوش،به کوی می فروش
که شرابم شراب،که سبویم سبو
(شاعر:علیرضا قزوه)

پانوشت:

1)گفتیم چرا نیامدی حق داری...تعطیل تر از جمعه خود ما هستیم.

2)فایلی رو که قرار دادم برای دانلود ،از هدایای طرح ولایت بود برای ماها .امیدوارم خوشتون بیاد.

دریافت


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۳
سیده سما

نظرات  (۱۵)

سلام
خیلی قشنگ بود:)
پاسخ:
سلام.
ممنون.:-)
شاعر این غزل علی رضا قزوه است. 
پاسخ:
ممنونم.
                                     :(Imam javad(PBUM

...........
http://zareh.blog.ir/post/130
سلام وب خوبی دارید.
وقت کردید به وب من هم سربزنید.
یاعلی
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۵ احسان محمدی
مثل همیشه عالی
پاسخ:
ممنونم.
۰۴ مهر ۹۳ ، ۰۱:۴۰ بهرام همایون
السلام
حاضر
یا حق 
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ هادی الیاسی
خیلی خوشحال شدم که به من سر زدید امیدوارم همیشه به من سر بزنید
پاسخ:
ممنونم.
بارانم سیده عزیزم:) سلام خیلی عالی بود خیلی
پاسخ:
سلام.
ممنونم باران عزیز.
شب و روزم گذشت به هزار آرزو
نه رسیدم به خویش، نه رسیدم به او

عالی

عاقبت بخیر بشید
پاسخ:
ممنونم.
سلام

همزمان با سالگرد ایام آغاز جنگ تحمیلی، آهنگ "دارا، سارا" با صدای
 ابراهیم شیشه گر ویژه هفته دفاع مقدس منتشر شد....

http://zareh.blog.ir/post/573
+
سلام
هم شعر عالی بود ُ هم کلیپ...
صوتشُ شنیده بودم اما تصویری ش چیز دیگه اس...
ممنون سیده سمای عزیز

اللهم ارزقنا...
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
کلیپ ساخته ی طرح ولایت بود.
و به قولشما ی چیز دیگه ست.
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۲ نرگس زهرا
 سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۰ کمی بودن ...
+++++

خیلی زیبا بود

پاسخ:
سپاس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی