گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

آیه های عاشقانه

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۳ ب.ظ

آیه های عاشقانه ی هیچ دعایی را کوچک نشمارید.

شاید استجابت در همان دعا باشد.

هر کس بعد از نماز یک دعا پیش خدا محل دارد که حاجت بگیرد،آن وقت بلند می شود و می رود..!

تا نماز خود را خواندی بلند نشو ونرو..

تعقیبات بخوان .دعا بخوان.

همانطور که بادبادک بدون دنباله بالا نمی رود.

بعد از نماز حتما تعقیبات بخوان.بنشین در خانه ی خدا و گدایی کن و حاجت بخواه.

شاید همین امشب دعایت گرفت..

انسان باید در گدایی از خدا سماجت کند.

خود خدا می فرماید:شما بخوانید مرا،من مستجاب می کنم دعاهایتان را.

(حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی)


پانوشت:

1)خدایا من لذت گناه را ترک می کنم.تو تحریم مناجات را بردار...من کسانی را که دوستشان نمیداری ترک می کنم..تو لذت با خود بودن را به من بده..من پناهگاه شیطان را ترک می کنم تو..پناهم بده..در گام آخر می دانم خیلی خیلی ناعادلانه است ولی (من برای تو باشم و تو برای من..) امروز روز مذاکره است .خدایا گام اول را من بر میدارم.

2)الهی انت کما احب فجعلنی کما تحب(خدایا تو آنگونه هستی که من دوست می دارم.مرا آنگونه کن که تو دوست می داری.)

2)دریافت


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵
سیده سما

نظرات  (۱۳)

۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۶ خادم الحسین
سلام.
با طرح یک سوال به روزیم.
ممننون میشم اگه لطف کنید مراجعه کنید و پاسخ بدید...
التماس دعا
یا زهرا
ممنون مطلب جامعی بود
پاسخ:
سپاسگزارم.
خدایا گام اول را من بر میدارم.
این خیلی سخته گفتنش
به نظرم خدا همیشه جلوتر البته که آدم هم باید حرکت کنه
پاسخ:
نه گفتنش ساده ست.
عمل بهش مشکله.
و اینکه خدا صد البته جلوتر از ماها قدم بر میداره.
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۸:۴۸ فانوس جزیره
بردبار باش ...



سلام علیکم
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۸:۴۹ فانوس جزیره
خدایا دستم بگیر ...
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۰ Mahiiiiiiiii abasi
آمییییییییییییین
کمی آن طرف تر! .. اینکه خدایا من می دانم که اهل سوتی دادنم تو اما  دعایت را تحریم مکن .. همان تسامحنی کمیل .. همان جا که می گوید با ما مسامحه کن ..
  باعرض سلام،با اجازه شمارا لینک نمودم.
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ محمدمهدی باقری
سلام دوست بیانی من
ان شاءالله ک خوبی
اومدم یه پیشنهاد بدم
امیدوارم موافقت کنی
از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
امید وارم موافق باشید
اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
,وبلاگ من
http://sarbaz0.blog.ir/
به سرعت
یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
امیدوارم نظرتون مثبت باشه
الان هم با نوشتن
نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
پس منتظر جوابتون هستم
التماس دعا
یا علی مدد

با سلام

خدمت دوستان و همکاران تبریک میگم بابت سپری کردن اولین روزهای کارورزی

در تلاشیم با همکاری دانشگاه و اساتید کارورز، ازین به بعد اطلاعات مورد نیاز به کارورزی رو در اینجا در اختیارتون بزاریم تا راحت تر به اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید، امیدوارم مفید واقع بشه.

ضمن این از شما همکاران دعوت میکنم تجربیات و مشاهداتتون رو برامون بگید تا استفاده کنیم و پست های "کافه گفتگو"رو منبعی برای اطلاع رسانی قرار بدیم.


پیشاپیش ممنون از حضور و همکاریتون          

پاسخ:
سلام.
خیلی هم عالی.
با سلام
با لبخندهای پشت خاکریز به روزم.
منتظر حضور شما همسنگر عزیز هستم.
پاسخ:
سلام.
ان شالله.
سلام
وبتون خیلی عالیه

اجرتون بامولا

مطالبتون واقعا زیبابود سما جون

التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
سلام علیکم عالییییییییییییی بود وب ت سیده سما جان دست مریزاد دوست خوبم.اجرکم عندالله
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی