گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

چله ی آه

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ
گذرم از نگه یار نیامد..
دل من راه نیامد که نیامد.
گفته بودم اربعین، راه ، زیارت
آمدی و دل من راه نیامد
من که از اول عمرم زائر چشم تو بودم
کربلا آمد و اما ره من باز نیامد
زائران پای پیاده ،سفر کرب و بلا آه دل من
آمد این عمر گران مایه به سر ،خبر از یار نیامد
بار الهی عمر این عاشق خسته به سر آمد
اربعین پای پیاده سفر کرب و بلا باز نیامد...
(سیده سما)
پانوشت:
1)من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندارم...تو می روی به سلامت،سلام ما برسانی
2)با تمام وجود گناه کردیم.نه نعمت هایش را گرفت  نه گناه ما را فاش کرد.اگر اطاعتش کنیم چه می کند..؟
3)آدم وقتی قصه ی تو را شنید آدم شد..! باید خودم را به روضه ی حسین برسانم..دلم می خواهد آدم بشوم..!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳
سیده سما

نظرات  (۱۷)

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ مسیح مصطفوی
سلام
نائب الزیاره هستم
حلال کنید
پاسخ:
خوشا به سعادتتان..
حسین من ؛ بیا و این دل شکسته را بخر

سلام
ان شاء الله دعوت بشید
پاسخ:
سلام.
ان شالله.
۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۴ مشعر شور و شعور

ویژه جامانده ها... ⭐

 

جا مانده ایم و شرح دل ما خجالت است

 

زائر شدن، پیاده یقینا" سعادت است

 

ویزا، بلیط، کرببلا مال خوبهاست *

 

سهم چو من پیامک "هستم به یادت" است*

 

یک اربعین غزل، به امید عنایتی...

 

این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است

 

چیزی برای عرضه ندارم مرا ببخش...

 

یعنی غزل، نشانهء عرض ارادت است

 

ماهیچ، ما گناه... فقط جان مادرت

 

امضا بکن که شاعرت اهل شهادت است

 

((باشد حسین کرببلا مال خوب ها))

 

یک مهر تربت از تو برایم کفایت است.......

 

پاسخ:
ممنومنم. عالی بود.
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۶ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

ان شاالله روزی شما کربلا ..

با مطلب
تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
بروز هستیم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
عاااااالیه دوست عزیزم
التماس دعاااااااا شدیدا
پاسخ:
خیلی مرسی هانیه خانوم.

سلام

 

 فرا رسیدن روز دانشجو را به شما صمیمانه تبریک می گویم....

 

 

 25 توصیه رهبری به دانشجویان....

 

http://zareh.blog.ir/post/636

 

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۰ احسان محمدی
السلام علیک یا اباعبدلله الحسین :(
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۶ احسان محمدی
سلام
رمقمان را بریده اند این روزها خدا حافظی ها
التماس دعا
پاسخ:
سلام..
حسابی....
محتاج دعا.
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۱ مهدی شریفی
باشه منو نبر آقا به کربلات
حق داری آقا
ــــــــــــــــــــــــــــــ
وقتی نمی شوم ان که تو دوست داری
پس نمی شود
         نمی شود
             نمی شود
پاسخ:
نمی شود و نمی شود و نمی شود...
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۲ مرداب ،همین
از این بیت آخری استفاده کردم راضی باشید.
پاسخ:
مشکلی نیست.
سلام.بفرمایید چای دارچین...
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۷:۱۲ علی رضا بیانی

نصیب همچو منی مُهرِ تُربت و حسرتــــــ

براتـــــِ کـــرببلا هــعی نصیبــــِ بعضی ها


۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۷:۲۸ دردونه جونی
سلام

همه ب پابوسی تو آمدند ب جز من:(

التماس دعا
بهتر از دیروز باشید.
پاسخ:
سلام.
و سپاس دوست عزیز.
کاش میشد ..........
پاسخ:
کاش...
۲۵ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۴ جامانده از قافله ی عشق
دلم گرفته....دوباره این شبا برا حرم گرفته.....میبینی بازم....چجوری روز و شبم ازم گرفته...
السلام علیک یا اباعبدلله....
از دل تا کربلا فاصله فقط یک سلام از ته دل است....
سلام
دعا کنین امسال ما جا نمیونیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی