گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

نامه ی دوست

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۸ ب.ظ

میگوید قبل از خواب یک صفحه ،نامه ی دوست بخوان تا دلت قرص باشد.

میگویم ..نه.زیاد است نمیرسم.

میگوید.یک جمله بخوان.دلت آرام میشود ها...

میگویم اگر نتوانستم بخوانم چه؟؟

میگوید.نامه را باز کن  و فقط نگاه کن.چشمانت و قلبت روشنایی مییابد.

میگویم.....(بماند)


پانوشت:

1)دلت را خانه ی ما کن مصفا کردنش با من                     به ما درد خود افشا کن مداوا کردنش با من

بیاور قطره اشکی که من هستم خریدارش                       بیاور قطره اخلاص دریا کردنش با من

به ما گو حاجت خود را اجابت می‌کنم آنی                       طلب کن هرچه می‌خواهی مهیا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را                           بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت                        تو توبه نامه را بنویس امضا کردنش با من


2)طرحی که به ذهنم میرسه در رابطه با فرهنگ تلاوت قران کریم.خواندن یک صفحه در هر شب هست.و از کسانی که به ما ملحق میشوند تقاضا دارم زیر این پست کامنت بگزارند .(به این شکل هست که هر شب یک صفحه قران را باید بخوانیم اگر به هر دلیلی نشد.فردا دو صفحه را مثلا باید بخوانیم..یا همچین چیزی.)منتظر کامنت های شما مبنی بر ملحق شدن به این طرح هستیم.سپاس از همه تان..


حضرت علی (ع): 

1)هیچ کس با این قرآن همنشین نشد ، مگر آن که چون از نزد آن برخاست با فزونی و کاستی همراه بود؛ فزونی در هدایت، و کاستی ازکوردلی .

2)قرآن بهار دل ها و چشمه های دانش است و دل را جز به وسیله آن جلایی نیست .



رسول عشق(ص)

1)هرگاه یکی از شما دوست بدارد با پروردگارش سخن بگوید، قرآن بخواند . 

2)این قرآن میهمانی ویژه خداوند است پس تا آنجا که توان دارید از این ضیافت بهره ببرید.



موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۹
سیده سما

نظرات  (۶۰)

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
طرح خوبی بود....

ان شالله عامل باشیم
پاسخ:
سلام، ممنونم.
انشاالله همه چی خوب پیش بره.
التماس دعا.
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۵ توحید مکرم
 سلام همکار گرامی ؛ من خودم از این طرح خوشم اومد و میخوام تو این کارِ خیر شرکت کنم ؛ اما فک نکنم که هر روز بتونم بخونم ، احساس میکنم در هفته بتونم 2 روز رو بخونم ؛ میشه منم تو این ثواب شریک شوم؟
پاسخ:
سلام اقای مکرم.
چرا که نه.حتما.
به جمع حامیان این طرح خوش آمدید.

سلام علیکم سما بانو
بسم الله

پاسخ:
سلام بر شما
یا علی..
وبلاگتون بیشتر جنبه ی حزب الهی و ریاکاری داره ...
پاسخ:
سلام. 
حزب الله ی که بد نیست،
 آرزو هست که در حزب خدا حرکت کنیم.
و در مورد ریا؛ اگر شما درست میگویید، خدا مرا ببخشد و اصلاح کند، و اگر شما نادرست میگویید، خدا شما رو ببخشد و اصلاح کند.
یا علی.

salam

فکر خوبی است

در لسان بزرگان عرفان است که در دو جا به انسان عنایت می شود یکی هنگام سجده و دیگری در هنگام قرائت قرآن.

پاسخ:
سلام.
ممنون.
التماس دعا.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۲۳ فانوس جزیره ...
ای یک دله صد دله دل یکدله کن
مهر دگران را زدل خود یله کن

یک شب زسر صدق بیا در گه ما
گر حاجت تو روا نشد آنگه گله کن

سلام علیکم
باید کار کنید و تبلیغ کنید که همه گیر شود .. اجرش را میگیرید
بسم الله
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام.
بابات شعر یک دنیا ممنون عالی ست.
انشالله که همه گیر شود ..
عاقبت همه به خیر.

یاسین را هرشب بخوانید و بخوابید
20 دقیقه زمان بیشتر نمی برد..
پاسخ:
سلام.
خیلی هم عالی..
التماس دعا.
سلام علیکم
موفق باشید
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
سلام...
طرح بسیار خوبی است....
ما هستیم....

شروع از چه تاریخی هست؟
پاسخ:
سلام.
متشکرم.
از هر وقت که این کامنت رو ارسال کردید.
سلام.
طرح ختم قرآن وبلاگ ما هم چند روزی هست افتتاح شده.
اگر مایل بودید سری بزنید...
یا علی
پاسخ:
سلام.
چشم حتما.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۱۰ محمدمهدی باقری
عالی بود اجیم
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
سلام

ان شائالله توفیق داشته باشیم
پاسخ:
سلام.
انشالله.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۰۱ مسجود رحمانی
سلام. درباره جمله اولیتون بگم که خیلی خوب بود.
آفرین
ودرباره اصل طرح که قرآن خوندنه بازم نظرم عالیه
ولی...
ولی هرکس بشینه قرآن خودش رو بخونه دیگه!!!
پاسخ:
سلام.
هر کس بشینه و بخونه ولی بر طبق برنامه.هر شب یک صفحه...نشد یک آیه که میتونه.نمیتونه؟؟
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۱ خادم الحسین
سلام.
با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
منتظر نظرات وحرف دل شما
سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
منتظریم...
التماس دعا
یا علی مدد
پاسخ:
سلام.
بله حتما.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۲ خادم الحسین
سلام.
در جواب احمد آقا باید بگم:
چشماتو یه کم باز کن کجای این وبلاگ ریا به چشم میخورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اول فکر کن بعد حرف بزن...
پاسخ:
سلام.
...
ممنونم.
سلام خداقوت
راستش ما این طرح رو حدود دوساله که داریم انجام میدیم و طرح اولیه اش براساس وصیت نامه یکی از شهدای گرانقدرمونه که این شهید عزیز واسه خودش یه سری تنبیه قرار داده بود که مثلا روزی یکی از نمازهای قضاش رو بخونه و اگه امروز نتونست فرداش نماز قضای دو روزش رو بخونه و امثال این که حدودا ده تا ازاین تنبیهات داشت.اسم این شهید بزرگوار رو الان حضور ذهن ندارم.

منم هستم!
پاسخ:
سلام.
متشکرم .بله قبلا وصیت نامه رو در مورد شهیدی که گفتید خوندم. در مورد نمازهای قضاش هست فکر کنم.
ممنون که شما هم هستید.
التماس دعا.

سلام

آفریم خیلی خوب بود و به جا...

لبخند رو با این پستت به جونم نشوندی

ممنونم 

پاسخ:
سلام خادمه ی عزیز.
ممنون از شما.
التماس دعا.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۷ آلــــــو نــــــک . . .
سلام

خدا خیرتون بده به این میگن یه کار فرهنگی قرآنی . . . 

ایشالا میخونیم . . . 
پاسخ:
سلام.
ممنون.
انشالله.
التماس دعا.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۴ مهدی زارعی
سلام
زیباوجذاب بود

موفق باشید یا علی
پاسخ:
سلام.
ممنون ازتون.
یا علی.
سلام اسمابانو...منم هستم خانومی....
پاسخ:
سلام مهدیه جان.
خوش آمدی...
ممنونم.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۵ چشم چشم دو ابرو
دیدید گاهی خبرنگارا میپرسن :

(الآن که دارید کار خیر انجام میدید چه حسی دارید ؟؟؟)
پاسخ:
سلام.
نه من ی همچین سوالی رو ندیدم تو خبر نگارها...!

سلام ...طرحتون عالی بوده....از این به بعد اینجانب نیز اجرا خواهم کرد....با تشکر از شما...

پاسخ:
سلام سپاس از شما.
التماس دعا
سلام سماء جون خوبی عزیزم؟ .  خیلی طرح عالی هستش خانومی واقعا ممنون. اجرکم عند الله . انشاا... منم بتونم شرکت کنم .
پاسخ:
سلام عزیزم.
خوشحالم که شرکت میکنی.
ممنون.
یک جمله در باب قرآن و عترت از مرحوم آیت ا... بهجت:خدا کند در ما عشقی پیدا شود به مجموع قرآن وعترت، زیرا اولا بتوانیم یگانگی قرآن وعترت و معجون مرکب از آن دو را بیابیم، ثانیا در مقام پیروی و عمل به آن دو، طواف عاشقانه بنماییم و بدانیم که آنها از هر معشوقی بیشتر شایسته عشق ورزی هستند. 
پاسخ:
ممنون مریم جان، عالی بود.
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۲ مهدی زارعی
سلام

چند روزی

دارم می روم...


خدا حافظ.
پاسخ:
سلام
التماس دعا.

 انشاءالله
پاسخ:
ان شا الله
سلام..اوکی.
اسماجان ان شا الله که غلبه کنم   به نفس اماره وعملی بشه
دوستت..رمزمون :)
پاسخ:
سلام عزیز دلم.
انشالله.
رمز که بر یاد هست و است..
سلام سما جان طرح بسیار عالیست انشاالله شرکت خواهم کرد
پاسخ:
سلام.
متشکرم..
التماس دعا.
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۰ دانشجو معلم
 
  سلام سید خانم..
  من این طرح رو قبلا اجرا کردم ..زمانی که تو طرح ولایت بودم.. یه آرامش خاصی به آدم میده...این بار هم شرکت می کنم ..انشاالله که همه حاجتشون رو ببرن و بتونن از حرف های بی همتای دوست گرانبها استفاده کنن...
                                                             آرزوی عاقبت به خیری برای همه ی همکاران                                                                                         و دوستان عزیزم.   
پاسخ:
سلام عزیزم.بله آرامش که قطعا داره...
انشالله امسال برم ولایت کشوری و منم اجرا کنم اونجا هم.
التماس دعا.
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۱ خادم الحسین
تمام هستیمان امسال یا زهراست
رمز و راز و مستیمان امسال یا زهراست
عید امسال با فاطمیه شروع می شود پس
ذکر تحویل سالمان امسال یا زهراست...
........................................................
خادم الحسین
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۱۵ چشم چشم دو ابرو
حیف !!!

اگه دیده بودید میخواستم یه چیز باحال بگم ...!!!

:/
پاسخ:
...؟

سلام.خیلی دوست دارم این طرحو.تاجایی ک یادم باشه حتمامیخونم.التماس دعای فراوان

پاسخ:
سلام الناز جان.
ممنونم.
التماس دعا عزیزم.
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۸ محسن روزبه
سلام
طرح خوب و قشنگیه
ان شاءالله با قرآن محشور بشید
یا علی
پاسخ:
سلام،متشکرم.
انشالله.
یا علی
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۶ دبیران آینده
سلام
عالی بود
پاسخ:
سلام.
ممنون

سلام

با طرح زیبایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بروزم. تشریف بیارید.
یا علی

پاسخ:
سلام.
حتما.
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۲ نرگس روزبهانی
دلت را خانه یما کن مصفا کردنش بامن!
این آخر سالی منو خیلی دعا کنین
پاسخ:
سلام چشم..
برای ما نیز شما دعا کنید.

در جواب اون برادری که فرموده این وبلاگ جنبه ی حزب اللهی و ریا کاری داره میخواستم بگم....اولا اگه جنبه حزب اللهی داره به خاطر اینکه بدونید که حزب اللهیا هنوز تو میدون هستن و میدون ندادن به بعضیا.....دوما اگه ریا کاریه برا چه کسی ایشون دارن خودشون رو نشون میدن یا به قول شما ریا میکنن...برا چه کسی؟؟؟ این عزیز دارن گمنام برا خدا و اهل بیت و شهدا خدمت میکنن اون وقت شما میگید ریا  واقعا خنده دار....متاسفم برا شمایی که این کامنت گذاشتید....انشاالله خداوند شما را هدایت فرماید...

پاسخ:
سلام غریب آشنا،
ممنون از حمایت شما.
خوب بالاخره پیش میاد. 
ان شاالله خداوند همه رو راه راست هدایت کنه.
سپاس از شما.
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۲ سالار احمدی
طرحتون عالیه انشا الله موفق بشین
التماس دعا.
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما آقای احمدی.

آیا کافران پندارند که بندگان من، غیر من کسی را دوست و یاوری خود خواهند گرفت.زهی پندار باطل

بندگان من هرگز از من به غیر نپردازند، و ما برای کافران دوزخ را منزلگاه قرار دادیم.(آیه 102 سوره کهف)

سیده جان بابت دعوتت به دریای بیکران معرفت الهی خ ممنونم. سعی میکنم هرشب یه ص بخونم. یا علی

پاسخ:
سلام هانیه ی عزیز.
خوش آمدی.
ما رو هم دعا کن.
ممنون.
خیلی عالی
تاثیر داره یه مدت که آدم قرآن بخونه بعد نخونه احساس می کنه یه چیزی گم کرده درست ث همون حس که در به تاخیر انداختن نماز دست میده
پاسخ:
سلام.
ممنون..بله آرامشی که در خوندن قران هست رو به مرور زمان بهتر میشه فهمید.
انشالله هیچ وقت احساس نکنیم چیزی رو گم کردیم.
سلام.
احسنت به این طرح وایده واقعا خوبه.البته حقیر چندوقتی ایست خدا توفیق داده شروع کردم وانشاالله ادامه میدم.
"درپناه خدا"
پاسخ:
سلام.
خیلی هم عالی..
در پناه حق.
سلام بزرگوار یسار ممنون که به ما سر زدید مطالب وبتون بسیار عالی و کار بردی میباشه .امیدوارم که به یاری خداوند عامل به انها باشیم .../موفق باشید در پناه حق.../
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم.
در پناه حق.
سلام.
با مطلبی در مورد فاطمیه به روز هستیم...
و منتظریم که با حضور و نظرات خود این مطلب را مزین نمایید...
التماس دعا
یا زهرا
پاسخ:
سلام.
حتما.
یا علی...
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۹ عادت آرام دقیقه شماری
سلام...
چه خوبه این هماهنگی برای خواندن قرآن...
من عادت به هر شب خواندن قرآن دارم...
اما از امشب که این کامنت رو خوندم موقع خواندن یاد شما و این قرار می افتم...
التماس دعا سیده سما جان...:)
پاسخ:
سلام.
خدا. اجرتون بده. ممنون از شما.
محتاج دعاییم..
   باید رفت !
وقتی مطمئن از ماندن نیستی ، رفتن یقین است ....
[گل][گل]

دوست عزیز یه سر هم به ما بزن. اگه تونستین تو نظر سنجی مون هم شرکت کنید.ممنون...
پاسخ:
کجا رفت..؟؟
حتما سر میزنم.
سلام خانمی
خوبین انشاالله؟
طرح محشریه
ایشالا از فردا شب شروع میکنم
ممنون بابت کار خوبت
پاسخ:
سلام عزیزم.
ممنونم.
انشالله...
این  حس گم شدن و گم کردن
پیدا کردن و پیدا شدن
یه حس مرموز ناشناخته است
به نظرم نه میشه گفت بده و نه میشه گفت خوب
پاسخ:
یکم پیچیده شده..
ولی اینو میتونم بگم که اگه گم شدن نبود پیدا شدن مفهوم پیدا نمیکرد...

این روزها..
صدای در که می آید....
آ ت ش ..... م ی گ ی ر م...

....
ایام تسلیت....
پاسخ:
سلام. بر شما نیز تسلیت باد.
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۰۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

خوانندگان محترم جهت حمایت از مرزبانان اسیر ایرانی به این سایت مراجعه کرده و با تکمیل فرم

موجود در آن صفحه به جمع متقاضیان آزادی آنان بپیوندید ان شاء الله

لطفا این مطلب رو ان شاء الله در وبلاگ خود و بین آشنایانتان گسترش دهید

 

ضمنا ان شاء الله به ایمیل خود که آن را در این فرم ثبت می کنید مراجعه کرده و ایمیلی که برایتان

ارسال شده را تایید کنید در صورت نیافتن ایمیل به بخش اسپم ایمیلتان مراجعه کنید

 

آدرس:

http://www.petitions24.com/free_iranian_soldiers

 

مهلت تا 26 اسفند

پاسخ:
سلام
...
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۷ مصطفی تبریزی
سلام
"دارچین" به روز است.
پاسخ:
سلام
امدم...
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۱ لیلا فرامرزی

++

لذت بردیم

تشکر از این نگاه ِ خوب
پاسخ:
سلام.
سپاس.
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۲ معصوم منتظر
هذا شفاءللناس.
سلام علیکم.
بعد ازیه عمر طغیانگری یه روز که 17ربیع الاول بود دلم شکست وندای یاابتاه سردادم.لطف فرمودن منوبدون اینکه بخوام پرت کردن تووادی قرآن.حالابرای خودم نیمچه حافظی هستم.وای ازروزهایی که نتوانم به عهدم برسم.یک صفحه جواب گونیست.باید جز ءی خوانم.ببویمش بوسمش.درآغوش گرفته وچشم ببندم..خدا نصیب تمام شیعیان علی بکنه انشاالله.
من یه وب نوپادارم.اگر صلاح دونستید برای تبادل لینک اطلاع بدید.
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
سلام.
خوشحالم که تونستم بانی خیر باشم..
کاش منم بتونم رو عهدم بایستم...
عاقبت همه به خیر.
ممنون از شما.

تسلیت میگم ایام رو...

التماس دعا
پاسخ:
سلام.
متقابلا تسلیت میگم.
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

چفیه به روز است با "شادمانی تلخ..."

 

التماس دعا

پاسخ:
سلام.
بر شما نیز تسلیت این ایام.
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود  
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

ای که ره بستی میان کوچه‌ها بر فاطمه  
گردنت را می‌شکست آنجا اگر عباس بود
پاسخ:
سلام
بر شما نیز تسلیت..
سلام
بله به نکته ی خوبی اشاره کردید
منم خیلی دوست دارم با دقت این طرحو ادامه بدم اما گاهی وسطش یه اتفای میفته و چند روز تاخیر بینش میفته..
راستی یه سوال اینجا نویسنده اسمش نوشته سیده سما و تو وب من نوشتین سیده اسما
میخواستم وبتونو لینک کنم میشه بگید کدوم اسم درسته؟
پاسخ:
سلام.
من فرق نمیکنه با هر اسمی که دوست داشتید میتونید لینک کنید.
التماس دعا..

وقتی طنین یامقلب القلوب دلت را لرزاند
وقتی آوای خوش یامدبرالیل رازمزمه کردی
و یامحوالحول دگرگونت کرد
برای ماهم بخواه ازآن بخشنده بی همتا
حول حالناالی احسن الحال

پیشاپیش سال نو مبارک [گل]         
پاسخ:
سلام آقای علی پور.
عید شما نیز پیشاپیش مبارک باشه.
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۱ وحید محمدی

یک آپ متفاوت درباره فاطمه(س) ...

ترانه مادر بارون ...

پاسخ:
سلام
ممنون
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۵ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

چفیه به روز است با :

 

"ایرانی بودن ، فقط موقع عید نوروز ؟؟؟!!!"

 

التماس دعا

پاسخ:
سلام
نه ایرانی بودن در تمامی فصول...

سلام اسما جان
ممنون بابت پیشنهاد فوق العادت خدا بهت اجر بده
با کمک خدا و امام زمان منم در این طرح بسیار عالیتون ملحق میشم
بی نهایت ممنون
پاسخ:
سلام عذرا جان.
خوشحالم که پیوستی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی