گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

رنگ خدایی

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۳ ب.ظ


خدایا


بندِ دلم را


محکم تر به درگاهت


گره بزن


شاید یکرنگ شود . . . !



یارب



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
سیده سما

نظرات  (۴)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۶ سعیده (ماندگار)
عالی بود جانِ دلم...

عزیزمی..

؛ ))


پاسخ:
ممنونم خواهرم
شما لطف دارید

الهی آمین ...
پرفکت
۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۴ احسان محمدی

العجل مولا مولا العجل مولا مولا العجل مولا مولا

 

جان عالم بر لب آمد ای خدا مهدی نیامد

 

چشم عالم پر زخون شد ای خدا مهدی نیامد

 

هر چه گفتم یا ابن طاها یا ابن یاسین یا ابن احمد

 

العجل یاابن العلی المرتضی مهدی نیامد

 

العجل مولا مولا العجل مولا مولا  العجل مولا مولا

 

هر چه گفتم یا مغیث الشیعه نشنیدم جوابی

 

هر چه گفتم یا معز الاولیا مهدی نیامد

 

دین ما ایمان ما امید ما هستی عالم

 

صاحب ما و ولی عصر ما مهدی نیامد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی