گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

من و چادرم

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ق.ظ


هوا روی چادرم سر میخورد

این طرف و آن طرف ....

و  باد چادرم را می رقصاند...

و مردم مرموز و غریب می نگرند.

به ملودی زیبای چادر من با باد !

انگار میانشان غریبه است

من

یا چادر؟

نمیدانم ....

اما بی خیال مردم شهرم.

سیاهی چادرم را عشق است.

تمام

 

پانوشت:

ی چادری که الان بخواد بره بیرون انگار که چیز عجیبی قراره رخ بده.

همین عجیب و (غریب ) بودن چادرم را دوست دارم....

 

 

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸
سیده سما

نظرات  (۱۶)

چادری ها میراث دار نجابت و عفاف هستند....وشما.
سلام
عبارات پر مفهو مند...
ممنون

پاسخ:
      و ممنون از شما.
چادر هم حجاب ، هم حجاب نیست
اگه بین من و تو باشه حجاب
ولی اگه بین من و او باشه برطرف کننده حجاب

پاسخ:
جمله ی پر باری ست
تشکر از شما
باافتخارلینگ شدید
پانوشتتون جالب بود و قابل تامل و شاید دردناک
پاسخ:
و شاید دردناک؟
نه دردناک نه چون هدف مشخصه بی خیال مردم
اصن با چادر خاص میشوی تو این روزگار...
پاسخ:
ی خاص. مرموز به نظرم
سلام ...
متن بسیار زیبا و ملموسی بود ...! و در عین حال جذاب
با مطلب جدیدی تحت عنوان « تفکر انقلابی چیست که غرب را به چالش کشیده است ؟ » به روزم ... تشریف بیارید .
پاسخ:
متشکرم
سلام آبجی...
سخنت بجاست...
خیلی عالی بود خواهر جانم..
پاسخ:
ممنون سعیده جان
منم دوس دارم...چون خودم واسه خودم مهمم

پاسخ:
خیلی عالیه. 
آورین آورین
سلام سیده جون .خیلی جالب بود.تو این عصر یاداوری و گفتن بعضی چیزا ب سبک جدید واقعا لازمه!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنون.ادامه بده................
پاسخ:

سلام عزیز دل.ممنون که اومدی...

بله لازمه.

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
زیبا نوشتین.
احسنت.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
       سپاس از شما.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۰ هانیه خضرلو

منم یه جمله ی خوشگل بگم؟جمله ی شهدا برای همه بانوان:

سرخی خونم را به سیاهی چادرت امانت می دهم پس امانت دار خوبی باش.....

خیلی عالیه اسماء جان.مطالبش محشره...

پاسخ:

متشکرم  هانیه جان...

جمله ت هم بسیار زیبا بود.

عشق، قابیل است؛ قابیلی که سرگردان هنوز

کشته خود را نمی داند کجا پنهان کند...


هر خواستنی بهایی داره، شاید گاهی سنگین، گاهی عجیب و گاهی نامانوس با اکثر الناس...

حجاب من نشانگردین من است بس من به عنوان دخترشیعه چادرفاطمه راالگوی خودقرارمیدهم باشدکه لیاقت دخترشیعه بودن راداشته باشم
پاسخ:
خوش آمدی مهدیه جان
ممنون از جمله ت
بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب نوشت های ما همه بغض نوشتند.. چرااا؟:(( اما من عاشق این بغض نوشتام..

ب قول شما

اصن

بیخیال!

چادرمو عشق است... :)
در این سرما
چقدر
چادر می چسبد
پاسخ:

کلا میچسبه ها....

همه فصل ست

۱۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۸ زهرا اصغرزاده
 ... چادر میراث حضرت فاطمه الزهرا علیه السلام است و قداستش تا بی انتهاست ...                     سلام اسماء جان خوبی؟- موضوع زیبایی بود (چادر)                                                            هانیه هم که اینجاس... دلم برا دانشگاه وشما دوستان تنگ شده...خسته شدم از اینهم فرجه  امتحان ... انشاله زود بیایم دانشگاه و همدیگه رو ببینیم ...  
پاسخ:
سلام عزیزم
منم دلم ی کوچولو شده برا شماها. فرجه هم شورش دراومده.
نه میشه خواند نه میشه خوش بود.
ممنون که سر زدی زهرا جان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی