گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

نمازت را عاشقانه بخوان..

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ق.ظ
نمازت را عاشقانه بخوان.
حتی اگر خسته ای یا حوصله نداری..
قبلش فکر کن.که برای چه میخواهی نماز بخوانی؟
آن وقت لذت می بری.
از تمامی کلمات لذت میبری.
نماز تکرار یا تکراری نیست.
نماز مانند نردبان بلندی هست.
که هر چه میخوانی بالاتر میروی ...
وسعت نگاه ت بیشتر میشود.
و بیشتر می فهمی چه خبر است...!
نمازت را عاشقانه بخوان.




پانوشت:

1)تمام کودکان شهر من میداند.مستقیم نه راست هست و نه چپ..!  (الهی ..اهدنا...)

2)الهی ، راز دل با تو چه گویم..که تو خود راز دلی.
3)دانلود آهنگ جدید حامد زمانی در مورد حضرت صاحب زمان(عج)
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
سیده سما

نظرات  (۳۹)

وب خوبی داری به من هم سر بزن نظر یادت نره
پاسخ:
ممنون.

به نام او
ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
منتظر هستم
یا علی
التماس دعا
موفق باشید
سلام
لحظات خوب و پرباری را در وبلاگتون سپری کردم . و از مطالب متنوع و زیبا استفاده فراوان بردم . یا حق
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۲ بنی الزهرا(س) ...
سلام ...
با دو مطلب در وب ثائر الزهرا(س) بروزیم
+رمضانــــــــــــ1435ـــــــ
+باید برای بردن نامت وضو گرفت
یا حســـــــــــــــــــــــن
سلام
و چه زیباست نماز عاشقانه خواندن...
کاش خدا توفیق این چنین نمازی بدهد و  لیاقت چنین توفیقی را ...
کاش...
پاسخ:
سلام.
آمین...
۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۲:۵۶ گلبرگ دانلود
سلام واقعا چه زیبا گفتید ان شاءالله توفیق داشته باشیم همیشه نماز رو برای خدا و با یاد خدا بخوانبیم. اگر با تبادل لینک موافقید اعلام کنید .
یاعلی
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
نماز نوشت هاتون رو دوست دارم شدید
خوشحالم میام اینجا و گاهی تذکرهایی از این جنس می خونم
زیبا و تاثیرگذار
اوجتونم تمام کودکان شهر بود +
پاسخ:
ممنونم.

۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۹:۰۱ منورالفکر
کاش خدا راز دلم باشد وبماند..سربه مهر یا غماز فرقی ندارد
سلام علیکم

ان شاء الله مشکلمون زودی تموم شد و برگشتیم

دعوتید همسنگر 

یاعلی
سلام علیکم

ان شاء الله مشکلمون زودی تموم شد و برگشتیم

دعوتید همسنگر 

یاعلی
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۷ مهدی شریفی
خیلی وقت است نماز نخواندم
همه اش خم و راست شدن است
انگار ورزش می کنم
پاسخ:
سلام.
خداوند حکیم است و هیچ کار او بی حکمت نیست.
پس اگه قرار بود ورزش کنیم این قدر آیه و حدیث و تبصره و موارد نداشت.
هدف بسیار والاتری هست .پشت این خم و راست شدن ها.
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۱ خادم الحسین
سلام علیکم
دلم هوای محرم دارد...
به روزیم و منتظر نظرات زیبای شما هستیم...
التماس دعا
یا علی مدد
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۰ آلــــــو نــــــک . . .
سلام

نفمیدن مطالب زیر کار هر کسی نیست . . . ! ! ! 

در

www.aloonak.blog.ir

منتظریم . . . 
پاسخ:
بله.کار سختی نیست..
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۷ رضا سهرابی
سلام...

نماز روزه هاتون قبول...

وبلاگ زیبایی دارید...

خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

لطفا نظرتون رو راجع به شعرهام بفرمایید...

التماس دعای زیاد...

یاعلی(ع)،مدد است.
پاسخ:
سلام.
سپاس از شما.

زود بیدار شدم تا سر ساعت برسم
بایداین بار به غوغای قیامت برسم 
من به "قد قامت" یاران نرسیدم، ای کاش
لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم 
آه ،مادر! مگر از من چه گناهی سر زد
که دعا کردی و گفتی به سلامت برسم؟
طمع بوسه مدار از لبم ای چشمه که من
نذر دارم لب تشنه به زیارت برسم
سیب سرخی سر نیزه ست...دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم به شهادت برسم
پاسخ:
بسیار زیبا.
ممنونم.
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۵ جای خالی .....
سلام.
عالی بود.عاالی.
موفق باشی خواهرم.

پاسخ:
سلام.
خواهر گل.
ممنون از لطف شما.
۱۹ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۳ منورالفکر
بالاخره یک روز میفهممش
و
آن روز لذتش تمامم خواهد کرد
پاسخ:
ان شاء الله.
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۲ نرگس روزبهانی
روبراه نیستم سیده!
دعا بگو...
پاسخ:
.دعات میکنم نرگس.
۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۰۲ پسر انسان
الله یهدی من یشاء...
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۴ فانوس جزیره
امیر المومنین علی (علیه السلام) :
خداوند روزه را واجب کرد تا بوسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.
نهج البلاغه - حکمت 252


سلام علیکم
طاعات قبول
میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) بر شما بزرگوار مبارک ، ان شاالله عیدی شما دعوتنامه زیارت بقیع باشد ...
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام.
بر شما نیز مبارک.
ممنونم.
اینجا همه چی عالیِ
حرفی برای گفتن باقی نمیمونه

سلام
خیلی دعام کن سیده عزیز
پاسخ:
سلام سعیده جان.
ممنونم.
چشم.
۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۸ منورالفکر
فرصت داشتید، سری بزنید...صدایی می آید!
پاسخ:
حتما.

سلام

 میلاد کریم اهل بیت بر شما مبارک.پیشکشی ما به صاحب این خانه....

 

 امام حسن مجتبی علیه السلام می فرمایند:

 

«بَینَ الْحَقِّ وَ الْباطِلِ أَرْبَعُ أَصابِعَ، ما رَأَیتَ بِعَینَیکَ فَهُوَ الْحَقُّ وَ قَدْ تَسْمَعُ بِأُذُنَیکَ باطِلاً کَثیرًا.»

بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.

تحف العقول ص 229

  و معرفی کتاب:

 

......حاء سین نون.....

 

http://zareh.blog.ir/post/479

پاسخ:
سلام.
منم تبریک میگم.
سلام علیکم
بسیار زیبا
بنده هم به روزم
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
بانوی چادری ام!

سلام
تربت بروز شد
من موندم اونی که واسه پست 8 مخالفت خودشُ اعلام کرده
مخالف چی بوده؟؟!
Oo
پاسخ:
بعضی پست هام بعضی منفی هارو میخورن که درست مثل همین 8 متعجبم میکنه.
!!!!!
سلام
دوستان به نیت پیروزی مسلمانان در برابر تروریست ها و دشمنان
 
اسلام و تشیع ختم سوره مبارکه فتح رو داریم...
 
عزیزانی که مایل اند در این کار خیر شریک بشن لطفا اعلام کنن
 
همراه با تعداد...
 
برای اسونی کار هم متن سوره مبارکه فتح و هم لینک صوتی قرار داده شده
 
ب امید پیروزی حق
 
یا علی
گلم لینکی....!


پاسخ:
مرسی محدثه .
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۵۳ عمار امام خامنه ای
سلام.لینکید:-) ********به روزم.تشریف بیارید[گل][گل][گل]یاحق[بدرود]
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
 پیامبر صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله :

عَلیٌّ یَعْسوبُ الْمُؤْمِنینَ وَ الْمالُ یَعْسوبُ الْمُنافِقینَ؛

على پیشواى مؤمنان و ثروت پیشواى منافقان است.

امالى(طوسى) ص 355

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۲ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات ...
با پستی با عنوان  ۱۲ توصیه رهبری برای استفاده بهتر از لیالی قدر بروز هستم ... حتماً سر بزنید

http://mr-designer.blog.ir/1393/04/26/12-%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%82%D8%AF%D8%B1
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ علی رضا بیانی
سلام 
وبلاگ پر محتوایی بود مخصوصا پست ثابتی که به عنوان سر آغاز گذاشتید
ایشالا موفق باشید
یا حق
پاسخ:
سلام.
سپاس.
سفر 10 روزِ به اردبیل و ...


التمــآســـ دعـــــآ

تربــت
۲۹ تیر ۹۳ ، ۰۷:۲۸ محمدعلی حسینی
سلام.

با مطلبی به عنوان « سه دام بزرگ شیطان» به روز هستم.

جالب است بدانید سه دام بزرگ شیطان از زبان خود شیطان بیان می شود.


۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۵ آلــــــو نــــــک . . .
میزبانیم و میهمانید 

به :

 * * * پنج دقیقه فقط برای خودِ خدا * * * 

در :

www.aloonak.blog.ir

یـ علی ـا
سلام
مطالب عالی بود
محصوصا (8)
التماس دعا :)
یاعلی

پاسخ:
سلام.
متشکرم.
سلام
زیبا نوشته شده بود
از این که به وبلاگ خودتان سر زدید بسیار خوشحالم
کوهی - مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
سلام علیکم :
احسنت
بسیار عالی
انشا ءالله موفق باشید
بنده هم با کمی تاخیر به روز شدم
منتظر شما بزرگواران و نظرات منطقی تون
اجرکم عند الله
مطلبم در مورد حرم عشق هستش
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
احسنت
بسیار زیبا

سایت بازی آنلاین کلش آف کلنز رو میتونید دنبال کنید اگر به این بازی علاقه دارد.
نقشه کلش آف کلنز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی