گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

خدا نزدیک است

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ


چند قدم آن ور تر

پشت بوته های نور

تو را میجویم

چند قدم ان ورتر تو را میجویم

مگر نگفتی نزدیکی ؟

زمین را نگاه میکنم...چه قدر کثیف است

تو در میانشان جا داری؟

در من چی؟

سکوت میکنم و باز هم نگاه میکنم چه قدر وحشتناک است اینجا

خدا دنیا دارد بوی تعفن میگیرد

سکوت میکنم

سکوت میکنم

گاهی وقتها باید خفه شد باید فکر کرد

شاید خودمان نمیخواهیم به او نزدیک شویم؟؟؟؟

خدا در حدیث قدسی میگه "بنده اگر یک قدم به سمت من بیایی من ده قدم به سمتت خواهم آمد"

شرم میکنم

عرق شرم در پیشانی ام دیده میشود

خسته ام

خسته

خدایا کمکم کن

پانوشت

۱ ولقد خلقنا الانسان و نعلم ما توسوس به نفسه و نحن أقرب الیه من حبل الورید؛ همانا ما آدمی را آفریده ایم و آن چه را نفس او وسوسه مى کند مى دانیم، و ما به او از رگ گردن نزدیک تریم

۲ نحن اقرب الیه منکم و لکن لا تبصرون؛در حالى که ما به او از شما نزدیک تریم، ولى شما نمى بینید ".

۳ و اذا سألک عبادى عنى فانى قریب أجیب دعوة الداع اذا دعان ...؛ و چون بندگانم درباره من از تو پرسند، همانا من نزدیکم، خواندن خواننده را آن گاه که مرا بخواند پاسخ مى دهم ... ".

۴ ان ربى قریب مجیب؛ همانا پروردگار من نزدیک است و پاسخ دهنده

۵ انه سمیع قریب؛همانا او (خداوند) شنوا و نزدیک است".

۶ همه از کتاب عشق بود

۷ خدا نزدیک است من زیادی دورم

۸ .خدایا کمکم کن قریب شم نه غریب.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
سیده سما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی