گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

شکر

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۶ ب.ظ


۱)بچه که بودم دوست داشتم یک عروسک بزرگ داشته باشم.دعا میکردم برای داشتنش.

۲)پدرم برایم یک عروسک بزرگ گرفت و روزی که قرار بود ان عروسک را برایم بگیرد هیچ گاه فراموش نمیکنم.

۳)بعد از داشتن ان عروسک بزرگ زیبا من دیگر شوق اولیه را نداشتم...

۴)برایم عادی شد ..عادی مانند نفس کشیدن .عادی مثل دیدن آفتاب...

۵)بزرگ تر شدم این بار میخواستم یک گوشی همراه داشته باشم. دعا کردم...

۶)دعایم مستجاب شد

۷)ومن شکر نکردم...ناراحتم از خودم همه مثل من هستند؟

۸)کم تر شکر میکنیم...بیش تر آرزو میکنیم و خیلی بیشتر حتی گلایه.

۹)به یاد نمی آوریم حتی نفس هایمان نعمت است...خدایا شکرت که دست ی دارم که بنویسم . چشما نی تا ببینم .خدایا شکر که هستی که هستم

خدایا شرمنده که کم تر شکر میکنم....شرمنده ام.

پانوشت:

۱ دعا میکنم خدا به هممون قدرت شکرکردن رو بده.

۲ وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ "
و آنگاه که پروردگارتان اعلام کرد که اگر واقعا سپاسگزارى کنید [نعمت] شما را افزون خواهم کرد و اگر ناسپاسى نمایید قطعا عذاب من سخت‏ خواهد بود

۳ وَلَقَدْ آتَیْنَا لُقْمَانَ الْحِکْمَةَ أَنِ اشْکُرْ لِلَّهِ وَمَن یَشْکُرْ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ وَمَن کَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِیٌّ حَمِیدٌ وبه لقمان [این] حکمت آموختیم که برای خدا شکر کن و هر که شکر کند تنها به سود خود شکر می کند و هر که کفران کند [به خدا زیان نمی رساند چرا که] قطعاً خدا بی نیاز و ستوده استدْ

۳ ادامه ی مطلب بسیار زیباست

۴ التماس دعا

flowers-in-the-grass-computer-background

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
سیده سما

نظرات  (۱)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۲ سعیده (ماندگار)

خدایا شرمنده که کم تر شکر میکنم و بیشتر گله...شرمنده ام...

عالی بود...


پاسخ:
تشکر آجی جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی