گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

یکی از شرر هام

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ


دوقدم مانده به صبح

دو قدم مانده به عشق

دوقدم مانده به فواره ی سرخ آب زمین

من تو را میجویم

تو که در سرخ ترین دشت دلم سبزتری

تو که در بادیه ی زرد زمان میجوشی

من تو را میپویم

تو که در ناحیه ی رنگ دلم خورشیدی

من تورا میجویم

ره من زود در این باغ بخفت

باغ من بی چمن است

باغ من در پس پیدایش رخ جان بدهد

باغ من بی سیب است

باغ من زرد ترین باغ جهان را نیکوست

ره من خوب بخفت

ره من آرام .اندک گم شد

وسپس پنهانش به نهانش پر شد

قلب من اندوهی ست

قلب من زخم عجیبی دارد

قلب من نیکو نیست

قلب من نیکو بود

قلب من نیکو خفت

در پس ثانیه ها آمدت تنگ شده

مردمم گه به زمین گه به هوا میبارند

مردمم دلتنگ اند

مردمم خاموشند

باغ من در ره این مردم خفت

باغ من رنگی بود

باغ من سبزی بود

باغ من زرد بشد

مردمم مرده شدند

مردمم در پس خروار زمین خوابیدند

من تو را میجویم

این من و دشت نمکزار زمین

تو بیا آمدنت سبزترین رنگ خدا

من تو را میجویم

من تورا با همه ی مردم شهر

من تو را با همه ی رنگ زمین

من تو را با همه ی روح خدا در قفس روح خودم میپویم

تو بیا سبزترین رنگ خدا

تو بیا

پانوشت:

۱ از نوشته های خودمه

۲ اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
سیده سما

نظرات  (۴)

در پس ثانیه ها آمدت تنگ شده

تایپش یه مشکل کوچیک داره جمله ی بالا تو نوشتت

خوب بود !
پست اول _ رادیو ری 

با سفرنامه ی
مشهد ، اعتکاف - بی بهانه
و غزلی ساده در خدمتم
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۵ محمد حسین خانی کوثرخیزی
لینک شدید با افتخار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی