گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

رشته ی محبت

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ


من رشته ی محبت تو پاره میکنم

شاید گره خورد به تو نزدیک تر شوم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
سیده سما

نظرات  (۴)

سلام این بیت از دوران نوجوانی برای من خاطره است در دفتر مخصوصم هم آنرا از همان موقع نوشته ام و بارها و بارها تجربه اش کرده ام !
بیچارگی این است که همیشه این رشته ی محبت را من ! من پاره می کنم و اونا خودشون گره می زنن! آدمای خوب!رفقای عزیز!  اولیا خدا! شهدای عزیز ! امامان بزرگوار و خدای مهربون!
ممنونم از همشون.


پاسخ:

      سوال سر پاره کردن این رشته است..

به هر حال ممنون از شما.

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۵ سعیده (ماندگار)

امیدوارم لااقل با هر بار پاره کردن این رشته به خدا نزدیک تر بشیم...

ولی زمانی هم میرسه که دیگه این رشته جایی برای پاره شدن نداره.. حواسمون باشه..

ممنونم سیده بانوی عزیزم.. عالی بود..
پاسخ:
ممنونم سعیده جان 
ما پاره میکنیم و بزرگواران گره میزنند 
تا بوده همین بوده
رشته ای بر گردنم افکنده دوست / میکشد هر جا که خاطر خواه اوست
پاسخ:
حالا این خودم من نیستم ها
ی بنده خدایی هست که خودشه
تقدیر و تشکر از بیت زیبایتان (خودم)@-}--

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی