گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

صدا دوربین حرکت

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ

صدا

دوربین

حرکت

بیست سال گذشت..

از زندگی ام.

به سالهای طی شده مینگرم.

با خود چه اندوخته ام؟

1 کتابهای زیادی درکتابخانه دارم که برایشان هزینه صرف کرده ام فقط(و لا غیر) دارند خاک میخورند.

2  میخواهم برای زندگی ام برنامه ریزی داشته باشم(آن روز یک دفترچه خریدم تا برنامه ریزی کنم)ولی فقط دفترچه ای خریدم.

3 ذهن مشوشی دارم که پر از دغدغه است.و سعی در حل دغدغه هایم ندارم.(از فرداها انشالله)

4 ....(بسیارند .در خط نمیگنجد)

کات

سکانس خوبی بود.

خوش گذشت!.(امشب به سیل اشک ره خواب میزنم)

ولی من به آخرین سکانس امید دارم.

خدایی دارم بسیار الرحمان و الرحیم.

خدایی دارم  حلیم و واسع.

خدایی دارم  قدوس و ودود.

من خدایی دارم  که هو الاول والاخر و الظاهر و الباطن.

 

برای سکانس بعدی  مینویسم.(تصمیم میگیرم و توکل میکنم....)

...

 

کات

 

پانوشت:

1  (ولایإس من روح الله الا القوم الکافرون) و البته (و من یعمل مثقال ذره شر یره)

2  نمیدونم چرا خواستم فیلم گونه بنویسم و اندوخته هامو!در میان بگذارم. فقط امیدوارم ی تلنگر باشه..تا در مورد کتابهام و برنامه ریزی صحیح به طور جدی فکر کنم.البته نه اینکه نبوده..ولی کم..

3 والعصر  ان النسان لفی خسر(مثل زلزله ی چند وقت پیش که زمین لرزید زیر پاهایم.خیلی سریع رخ خواهد داد..کات کلی زندگی )

4  (سعدیا گر بکند سیل فنا خانه ی عمر..دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست)

5   التماس دعا

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۵
سیده سما

نظرات  (۱۰)

عالی بود
بدون اغراق می گم ایده ی جالبی بود
کات
آدم رو یاد مرگ می ندازه تو اوج زندگی بدون مقدمه یهو اومد تو عرصه ی متن
واقعن مثل مرگ
کات
پاسخ:

       لطف دارید شما.

کات رو

میشه با زندگی  ما جفت و جورش کرد؟

درد مشترکه!

فقط فک کنم به اندازه فیلم زندگی شما زندگی من خوش و خرم تموم نشه...

همه چیز خوبه اما من خوب نیستم...

پاسخ:

     مطمئن نیستم که به خوبی تموم شه..

واقعا

عالی بود..
انشاالله تلنگری باشه واسه همه ما...
امیدوارم برنامه ریزی جامعی داشته باشیمبرای زندگیمون..، برای آخرتمون...
بیش از هزار بار خوانده ام....

شما چطور؟

http://zareh.blog.ir/post/107
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ طلبه جوان
سلام ...
بدون اغراق عرض می کنم ... « قلم قشنگی دارید » ...
سبک جدیدی از نوشتن بود !
البته موضوع هم قشنگ و تامیل بر انگیز بود ...
موفق باشید
پاسخ:
سلام
متشکرم

۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۸ هانیه ززززیییی

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نگشت...سالها رفت و دل ساده ی ما سنگ نگشت...

خیلی خوب بود.راجع به گذشت زمان چیز خوب دیگه ای پیدا نکردم.گفتم واسه تو شعر بگم که درسته تا حالا خیلی عقب موندم از زندگی ولی به این دلخوشم که لااقل توی زندگی عاشق عاشقی بودم.

و...خدایا چون ماهیان که از عمق و وسعت دریا بی خبرند،عظمت و ژرفای عشق تو را نمی شناسم.تنها می دانم که معبود این دل خسته هستی و اگر دیده از من برگیری خواهم مرد...

پاسخ:
سپاس
بسیار زیبا نوشتید هانیه جان
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۸ بانوی خائف
عیادت کننده ی هر روزه مان.حضرت عزرائیل علیه السلام
پاسخ:
چه زیبا

خدایا!"کات"ِ زندگی ما را با شهادت جاودانه کن!

پاسخ:
کات زندگی با شهادت
چه فیلمی بشود آن وقت زندگی ماه..،

سلام

همه امید ما به سکانس آخر است...

تا وقتی دیگر که فرصت تامل باشد....

پاسخ:
امید همه به سکانس آخر است
به قول تا او
خدایا کات ما را با شهادت قرار ده
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۴ یک سبد سیب
 " الرحمن الرحیم " 

رحمتش بی اندازه و مهربانی اش همیشگی است.

آیه 2 سوره حمد

:)
پاسخ:
سپاس
از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی