گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

یکی به یادت هست

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

از خواب پا میشی 

و بعد زندگی دوباره شروع میشه
یکی به یادت هست
کیف ت رو بر میداری و میزنی بیرون 
بعد میری سراغ درس ت .کارت.زندگی ت
یکی به یادت هست
از اتوبوس جا میمونی و مجبور میشی با تاکسی بری
یکی به یادت هست
کارت رو انجام میدی و بر میگردی خونه
یکی به یادت هست
سریال مورد علاقه تو میبنی و میخوابی آخر شب
یکی به یادت هست
.
.
.
تو چه قدر به فکرش ی؟
.
کسی که به یادته دوستت داره و هواتو همیشه داشته.
ی جاهایی هواتو داشته که متوجه هم نشدی حتی!
تو چه قدر به فکرش ی؟


پانوشت:
1)یه بنده خدایی نوشته بود (خدا با ماست.بیایید خطوط دل مان را کم تر اشغال کنیم .شاید خدا پشت خط باشد)
2)چنان که بدن را قوت و غذایی است که از آن لذت میبرد و اگر به او نرسد متالم می شود . همین گونه روح را قوت و غذایی است که آن  ذکر خدا و شوق و انس با خدا است.و هر قفلی را کلیدی است و یاد خدا کلید آن قفل است. هر مهمی و حادثه مشکل خطرناکی با یاد خدا گشایش خواهد یافت.(آیت االه حسن زاده ی آملی)
3) کوله بارم بر دوش ،سفری باید رفت ، سفری بی همراه، گم شدن تا ته تنهایی محض، یار تنهایی من با من گفت: هر کجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی، تو بگو از ته دل، من خدا را دارم...

4)هفته ای است که ظرف نبات مان خالی ست.چای میخورم و حسرت خراسان را..


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۲
سیده سما

نظرات  (۱۸)

خط آخر منو یاد این بیت انداخت 

چای را با پولکی خوردن صفا دارد اگر
حبه قندی مثل تو شیرین زبانی می کند . 

پاسخ:
زیباست.
ممنونم.
با افتخار اعلام میکنیم سومین سایت کسب درامد اینترنتی مون افتتاح شد . که در پرداخت به موقع و شمارش عالی مشهوره و همچنین 40 هزار کاربری که از قبل با ما هستند از شما دعوت میشه به ما بپیوندید
www.sitepopup.ir
زیبا بود و آرام بخش...
وقت داشتید بازم یک سری بزنید.تازه شدیم
شما که تازگی از سایه نفس هایشان بازگشتید!
پاسخ:
متشکرم.
بله حتما.
با سلام
رسیبدن به خیر....
زیارت قبول
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
زیبا نوشتید 

یاعلی
پاسخ:
متشکرم.
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۰ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با مطلبی در مورد مراقبه 
فرمایشات آیت الله خوشوقت 
به روز هستیم 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۱ فانوس جزیره
سلام علیکم
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
غرر الحکم . ح7207
لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پی نوشت هاتون واقعا زیبا بودن

شاید خدا پشت خط باشد....


و هر قفلی را کلیدی است و یاد خدا کلید آن قفل است...

کاش هیچ وقت فراموشش نکنیم او را که همیشه حواسش هست بهمان
پاسخ:
متشکرم.
بله ان شالله فراموش نکنیم.
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۰ فانوس جزیره
سلام علیکم
من و تو چکار کردیم ؟
به روز
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام.
متشکرم.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام


طرحی دیده شده تا طبق فرمایش ایت الله بهجت که میفرمودند 40 روز قبل محرم برای خود امادگی ایجاد کنید.تا روزی خوبی در محرم داشته باشید و محرم شوید.


شرح طرح:

دوستان از امروز که 40 روز تا محرم است هر روز یک زیارت عاشورا میخوانند یا اگر وقت نداشتند یک سلام میدهند . و عدد یک را برای خواندن زیارت عاشورا وارد نظرات میکنند و عدد 2 را برای سلام.

مثلا:روز اول است و من زیارت عاشورا خواندم در نظرات 1 را ثبت میکنم.


اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود

پاسخ:
سلام.
ممنونم.
سلام 
++++++
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۰ مصطفی حسین نژاد

سلام بر خواهر عزیز

با افتخار لینک شدید

از شما خواهش می کنم که مرا لینک کنید تا بیشتر بتوانم به شهدا خدمت کنم.

از پاورپوینت های ما دیدن فرمایید و با شهدای شاخص  آشنا شوید و همچنین کانال آپارات ما را هم با قدوم چشمانتان منور کنید .

راستی ، وبلاگ شما بسیار زیبا و پر محتوا است .

یا علی مدد


پاسخ:
سلام.
ممنونم.
سلام
 دعوتید به

معرفی کتاب:


http://heyateketab.blog.ir/post/119
سلام
 دعوتید به

معرفی کتاب:


http://heyateketab.blog.ir/post/119
من تماشای تو می کردم و غافل بودم
زتماشای تو،شهری به تماشای من است.....
"اللهم عجل لولیک الفرج"
التماس دعا
"درپناه خدا"
نظر بالا را بازکنید
چون
واقعا محشر بود...
دلم خواست صورت نورانی مرد زمانم را...روحی فداک یا مولانا(عجل الله تعالی فرجه شریف)
پاسخ:
نظرات رو باز کردم.
ممنونم.
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۸ ســــرباز صفــــر وطــــن
  سلام
شما دعوتید به شیعه بلاگ...
به روزیم با «نسل سوخته»...
منتظر کامنت های پر شورتان هستیم..
یاعلی...
http://shiehblog.blog.ir/
سلام

واقعا همینطوره ما اسیر روزمرگی ها و دلبرجانی همیشه به فکر ما ...

هرچند معامله ی منصفانه ای نیست اما زیباست و عاشق بودن دلبر جانی را نشان می دهد.
اگر مجنون سر شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی
پاسخ:
سلام.
بله درست می فرمایید.
شعر زیباست.ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی