گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

عدالت..!

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

آفرین بر حسادت! چه عدالت پیشه است! پیش از همه صاحب خود را میکشد.

امیر المومنین علی(ع)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
سیده سما

نظرات  (۲۳)

سلام....

عکس ها طعم دارند....

http://zareh.blog.ir/post/353

پاسخ:
سلام.
حتما...
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۳۶ فریاد خفته
سلام 
وب خوبی دارید
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم.
روایت زیبایی است، ممنون...واقعا حسد ریشه ایمان را خشک میکنه.
پاسخ:
سلام.
کاش عامل باشیم.
سلام و درود

بیان این جمله ها فقط از حضرت برمیاد
پاسخ:
سلام.
بله جمله ی فوق العاده ای هست.

حالم را پرسیدند ؟

گفتم : روبه راهم ...اما

اما افسوس که هیچ کس نفهمید 

رو به کدام راهم ؟؟؟

پاسخ:

سلام
زیبا بود.
ممنونم
واقعا جمله جالب وتکان دهنده ای بود....وبلاگتم عالیه عسیسم
پاسخ:
سلام.
مهدیه جان خوش اومدی.
ممنونم.
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۰۵ مشعر شور وشعور
سلام
در بین دوستان نتی ،من ب عنوان یه شخصیت منتقد معروف هستم
اما واقعا از وبلاگ شما لذت بردم
و شما رو لینک کردم
ایشالله انتقادات واسه دفعه بعد
پاسخ:
سلام.
متشکرم.
ان شالله
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۳۴ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

چفیه به روز است با "شوقی که زنده تر می شود"

 

پیشنهادی برای همه آنان که می خواهند از شهدا بخوانند ان شاء الله

 

التماس دعا

پاسخ:
سلام
ممنونم.
گیرم که مومن نباشم
اما بنده ی تو که هستم
می شود بر دل من نیز نازل کنی...؟!
هو الذی أنزل السّکینة علی قلوب المؤمنین
( سوره فتح، آیه4)

سلام علیکم خواهر خوبم

عجب روایتی رو هدیه دادید

تشکر میکنم ازتون به خاطر این انتخاب

عاقبتتون به خیر باشه انشاالله

به روز هستم
تشریف فرماییتون باعث افتخاره
التماس دعا دارم
پاسخ:
سلام بر شما.
ممنونم.
به دست اوردن این حدیث هم برای خودم هم اتفاقی بود.
و خودم هم بارها خوندم و لذت بردم..
محتاج دعا.
سلام خواهرم..
بسیار عالی..
واقعا هم همینطوره..
التماســــ دعــــا..
پاسخ:
سلام.
سپاس خواهری..
محتاج دعا
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
واقعا چه جمله ای بود....


پاسخ:
واقعا...
.:: دشوارترین مبارزه از زبان امام خامنه ای مدظله العالی ::.

سلام..
بروزیم و منتظر حضور گرم شما..
عاقبتتون ختم بشهادت ان شاءالله..
یا علی مدد..
پاسخ:
سلام.
چشم.
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۶ مصطفی تبریزی
سلام. مطالبتون خیلی خوبه. قبول باشه انشاءالله...
لطفا به "دارچین" هم سر بزنید
پاسخ:
سلام.
متشکرم از شما.
حتما.
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۷ فانوس جزیره ...
+
پاسخ:
ممنون!
سلام خداقوت با یه سری مطلب جدید به روزم حمتآ تشریف بیار
من الله توفیق
نبرد بین خیر و شر دائمیست دوستان...

أَمَّنْ هُوَ قانِتٌ آناءَ اللَّیْلِ ساجِداً وَ قائِماً یَحْذَرُ الْآخِرَةَ وَ یَرْجُوا رَحْمَةَ رَبِّهِ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذینَ یَعْلَمُونَ وَ الَّذینَ لا یَعْلَمُونَ إِنَّما یَتَذَکَّرُ أُولُوا الْأَلْبابِ
آیا کسی که در دل شب به طاعت خدا و سجده و قیام به سر برد و از آخرت، هراسناک، و به رحمت حق امیدوار باشد، با کسی که در کفر و گناه است یکسان است؟
(سوره زمر آیه 9)

سلام علیکم
به روزم بزرگوار. پیرامون همین آیه ی شریفه
تشریف فرماییتون باعث افتخاره
تمنای دعای فرج دارم و یا علی
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم..

خوب بود
سلام، مایل به تبادل لینکید بسم الله 
ما شما رو لینک کردیم ..
یا حق
پاسخ:
سلام
سپاس از شما.
انشالله لینک خواهید شد.
سلام
مدتی است به این حدیث فکر میکنم....

سپاس
پاسخ:
سلام..
کاش من نیز فکر بکنم...
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۴ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه با طرحی برای روزهای پایانی سال درباره ی شهدا  به روز است

 

ان شاء الله سر بزنید

 

التماس دعا

پاسخ:
سلام.
انشالله.
محتاج دعا..

شهید...

http://ghasedoon.blog.ir/1392/12/15/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF

پاسخ:
...

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

پاسخ:
سلام
...
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۳ بنت الهدی ........
بلی همینست:|

ممنون

السلام علیک حین تحمد و تستغفر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی