گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

الیس الله بکاف عبده ؟!

گیومه

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

"ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان"

سلام
آیه ی قشنگی هست.معنی شو گذاشتم تو گیومه...تفسیرشو باید میزاشتم تو پرانتز..که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف...
ودر پایان مینویسم از آیت الله بهجت(رضوان خدا بر او باد):

"ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

نه اینکه

به هر قیمتی زندگی کنیم!"

پیوندها

Making MusiC

آرام ش

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ

هر جا کم آوردی...حوصله نداشتی... گرفته بودی...

پول نداشتی..کار نداشتی..

باطریت تموم شد...


تسبیح رو بردار و صد بار بگو:(استغفرالله ربی و اتوب الیه)


آروم میشی

(استغفار آثار فوق العاده ای دارد و فقط برای آمرزش گناه و توبه نیست)

(آیت الله مجتهدی تهرانی)


پانوشت:

1) در طول تاریخ انسان برای رسیدن به آرامش بسیار تلاش کرده..شما فکر می کنید، آرامش برای این دنیاست..؟

2) فکر می کنید چه قدر آرامش دارید.؟و برای آرامش بیش تر چیکار میکنید..؟

3)اوست نشسته در نظر..من به کجا نظر کنم..

4)و استعینوا بالصبر و الصلاه

5)دریافت شایسته ی گوش دادن است.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
سیده سما

نظرات  (۳۱)

۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۲ انسان نیازمند
سلام
تبریک میگم برتر شدن وبلاگتونو

موفق باشید
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم..
استغفرالله
سلام
دیروز ترجمه ای آزاد از سوره ی کوثر نوشتم
امروز از تسبیحات حضرت زهرا
فردا از خدمتگزاری برترین بانوان عالم به مادر
پس فردا از کج فهمی دنیا
و بعد اون هم از معبد فاطیما در پرتغال

ابجد فاطمه 135
ساعت پدیدار شدن مطالب 01:35 بامداد
التماس دعا
اسمتان را در برگزیده ها دیدم
انتخاب شایسته ای بود
خداقوت
پاسخ:
سلام..
لطف دارید...
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۲ منتظر المهدی

باعرض سلام خدمت تمامی محبین اهل بیت (س)
برای سلامتی وتعجیل درفرج مولایمان ورضایت قلبی  آن حضرت دروبلاگ منتظرالمهدی ختم زیارت عاشورا  برگزار میگردد ازافرادی که تمایل به شرکت دارند  تقاضا میشود که نام خود را ارسال نمایند باتشکر
فراوان .


آجرک الله یابقیه اللــــــــــه
موفق باشید
سلام
حدود دو ساعت دیگه از رو گرفتن مادر رونمایی می شه
البته به دلیل ختم این مطلب به شب جمعه کمی با گریه مخلوط شده
پیشاپیش التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
استغفر الله ....

:)

سلام خوب هستید مدیر وبلاگ گیومه؟
ببخشید اگر امکانش هست مارو با نام نقشه کلش آف کلنز در لیست پیوندهاتون قرار بدید
مرسی
نام : نقشه کلش آف کلنز
ادرس : http://www.mapclashofclans.ir
سلام
در این هفته از شنبه تا پنج شنبه این ها را می خوانید
شنبه تلنگر
یک شنبه لیلاوار
دو شنبه خانه ی زهرا
سه شنبه حدیثی زیبا
چهارشنبه اصول کرم
پنج شنبه ظلم در شهر
پیشاپیش تشکر بی حد و اندازه از این که همیشه نوازش رو به حقیر هدیه می دید
خوشحال می شم نقد بفرمایید
توضیحاتی پیرامون هر کار و کلیت کارها بنویسید
اصلاً  هرجور که بیاید قدمتون سر چشم
دعا کنید که دستم به آسمان برسد
یا زهرا
سلام و وقت بخیر _ پیش نویس ها

دانلود کتاب:

دختران را بوسید. بوسه ای که اشک آن ها را درآورد.

essa.ir
سلام
امروز ظلم در شهر
فردا برداشت فاطمی از قرآن
شنبه بزرگترین زنان
یک شنبه نزول آیه
دو شنبه مادر خود معرف خود است
سه شنبه مادر به علی می بالد
چهار شنبه به بهانه ی تولد پسرتان
پنج شنبه چرا تهمت نزنیم؟
اگر کمتر سر می زنم، مشغله زیاد شده
ولی اگر شما کمتر مشغله ی روزانه دارید خوش حال می شم هر روز به حقیر سر بزنید
منتظر نظرات، پیشنهادات، انتقادات و بقیه ی جمع های این گونه هستم
در پناه حضرت رفیق، موفق باشید
التماس می کنم که دعام کنید
شب آرزوهاتون پر از آرزوهای برآورده شده بشه ان شاء الله به حق حضرت زهرا
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۰۳ تا اینجا خواندم...
من را ببخش
استغفرالله
صرفاً آمده ام بگویم سلام
پاسخ:
سلام.

با سلام و احترام

نقل قول های الهام بخش روز پدر.

نقل قول هایی از شخصیت های مشهور درباره روز پدر.

جمله هایی که کمتر شنیده اید.

نظرتان را با ما در میان بگذارید.

.

برگرفته از ایسا -ESSA.IR (پیش نویس ها)

یک پدر بخشنده آب و گل است / یک پدر روشنگر جان و دل است
لیک اگر پرسی کدامین برترین / آنکه دین آموزد و علم یقین
روز و هفته معلم بر همه ی معلمان مبارک باد [گل]

همکار ارجمند لطفا نظر مثبتتونو در رابطه با تبادل لینک مبذول بفرمایید 
go-go.mihanblog.com

سلام

عیدتان مبارک

 عیدانه:

وَ قَالَ [ امیر المومنین  علی علیه السلام] عِنْدَ تَنَاهِى الشِّدَّةِ تَکُونُ الْفَرْجَةُ وَ عِنْدَ تَضَایُقِ حَلَقِ الْبَلَاءِ یَکُونُ الرَّخَاءُ .

و درود خدا بر او ، فرمود: چون سختى ها به نهایت رسد، گشایش پدید آید، و آن هنگام که حلقه هاى بلا تنگ گردد آسایش فرا رسد.

حکمت 351 نهج البلاغه

به نظر من آرامش تو فهمیدنِ
فهمیدنِ حقیقت
رسیدن به واقع
در اومدن از گیجی
تونستم منظورم رو برسونم ؟
پاسخ:
بله،ممنونم..متوجه شدم..فهم در نهایت به آشفتگی همراه آرامش دعوت می کنه.
سلام و کلی عرض ادب و درود و احترام
ممنون که همیشه به من لطف دارید
امشب با میم می نویسم
ان شاء الله از اهل ماه رجب باشید و میم شین رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید
با خداحافظی از شما تشکر می کنم
یا حسن
سلام با کلی ارادت
امشب ساده نوشتم
فردا شب هم که شب جمعه ست، پس روضه و گریز ...
خیلی ممنون کلاً
دعا کنید که به حبس دعایم عفو بخورد (خط آخر همین الان آومد)

سلام دوستم

 

دعامون کنید..

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۹ اشکان عاشوری
سلام
حرف دل بود .
تشکر
در پناه خدا باشید

الهی بین ما  و گناه سیم خاردار بکش و این فاصله را مین گذاری کن!

بارالها! ما را از ترکش خمپاره های گناه حفظ کن!

توبه بر لب، سبحه بر کف، دل پر از شوق گناه

 معصیت را خنده می آید ز استغفار ما


از گنه دم به دمم آتش طوفنده شدم

هم شدم از تؤبه خجل، هم ز تو شرمنده شدم

صاحب من! خالق من! داور من! یاور من!

حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم

خدا رو شکر
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۹ تبلیغات اینترنتی
باسلام ودرود برشما دوست گرامی وبلاگ خیلی زیبا وشیکی دارید ازخداوند منان موفقیت همیشگی برایتان آرزومندم

دوست گرامی بنده یک سایت در زمینه تبلیغات رایگان وتبلیغات اینترنتی رایگان ودرج آگهی رایگان در اینترنت دارم وازشما دوست عزیز دعوت میکنم به سایت ما به آدرس www.niazgoo.com مراجعه فرمایید ومارا خوشحال فرمایید.اگه امکان پذیر می باشد لینک سایت ما هم در قسمت پیوندهای سایت تون ولینک دوستان وارد کنید تا دوستان وکاربران عزیز با این سایت آشناشوند وبتوانند تبلیغات خودشان را به صورت رایگان ثبت کنند.
تشکر از لطف شما
سلام
کمتر به روز می شید؟
ان اشاء الله که موفق باشید
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
سرم شلوغ هست قدری.

۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۰ تبلیغات اینترنتی

باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

بنده یک سایت در زمینه تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت ما مراجعه کنید وماراخوشاحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید.

ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

عنوان : تبلیغات اینترنتی
لینک : niazgoo.com

 

باسلام

باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید                 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی